Inderdaad het hoofdeind ophogen door boeken/plankjes eronder te zetten. Niet zo hoog dat ze naar beneden kunnen zakken, maar iets schuiner liggen is al beter voor ze. Dan kunnen ze makkelijker ademhalen. Geen verwarming, maar de kamer goed laten ventileren overdag. Niet te warm aankleden, maar gewoon normaal, zodat ze wel lekker behaagelijk liggen. En ik heb altijd Otrivin Neusspray Baby in huis. Neusspray mag je 2 tot 4x daags geven. Oh ja, een lekker warm badje is ook fijn of met die kleine in de badkamer gaan staan als bv. je partner aan het douchen is. De stoom maakt de luchtwegen ook wat meer open. Het is altijd vervelend om die kleintjes zo te zien, maar het gaat echt wel over!
hier niet echt een verkoudheid, wel wat snotjes in zn neusje maar niet helemaal vol hij heeft meer last van slijm op zn longetjes en vooral snachts zo'n zaaggeluid iemand tips wat ik hier tegen kan doen? wil niet te veel rotzooien met al die dingetjes
LaaChickaa: heb je zo'n neus-zuigertje? Hier helpt het wel, een paar keer in het neusgaatje en het snotje trek je wat naar voren, dan kan je het met een puntje van een zakdoek of billendoekje zo eruit krijgen. Slijm op de longetjes helpt dat LUUF volgens mij goed tegen, is een onschuldig middeltje en hielp hier perfect!
ja heb er ook 1, maar vindt het een verschrikkelijk ding zeg hmm dan ga ik even voor LUUF kijken idd, misschien dat dat iets is
Hier ook gewoon bij de etos hoor..... Ik ga het denk ik vanmiddag ook maar eens allemaal in huis halen. Heb wel het geluk dat mijn zoontje nog geen enkele keer verkouden is geweest en dus volgens mij best een sterke weerstand heeft. Beter voor jan l*l in huis dan zonder zitten als het nodig is.
hier ook een snotterig jongetje.. wij gebruiken otrivin baby neusspray.. werkt heel goed en hij vindt dat ding nog leuk ook. een luuf balsem. doen we hem savonds mee op de borts en rug insmeren. voor het hoesten en vastzittend slijm kregen we van de arts bisolvon voorgeschreven. 3 keer/dab 10 druppies. ook heeeeel goed geholpen. alleen was het niet zo een lekker smaakje want hij trok echt een lelijk gezicht als hij dat moest inslikken.
Mijn zoontje heeft ook veel slijm. Vanaf het begin omdat hij zijn melk bijna nooit teruggeeft en daardoor zijn slijmvlies ontstoken raakt. Otrivin neusspray helpt wel maar mag niet langer als 6 dagen gebruiken, dacht ik. Verder gebruik ik LUUF babybalsem. Hij heeft nu antibiotica en een puffer omdat hij vorige week ook koorts had, maar dat is nu voorbij. Verder nog een oma-middeltje: ui opensnijden en op zijn kamertje zetten. Stinkt wel, maar helpt goed bij verstopte neus!