Gebruikers ervaringen gezocht van de urban jungle duo

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door spriet, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hoe ervaren jullie deze wagen?

+ punten en - punten

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    niemand?

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb nog de oude versie zonder zwenkwielen voor. Die zwenkwielen lijken me wel handiger, ik moet dus zelf draaien en met veel gewicht merk je dat wel. Maar verder vind ik hem heel erg fijn. De zittingen kunnen lekker plat als ze willen slapen en in de reiswieg liggen ze heerlijk. Ik heb trouwens ook geen beugel tegen het uitvallen, mis die niet.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    IK heb ook een wat ouder type via mpl gekocht.
    Wel zwenkwielen rijdt lekker, zover ik heb geprobeerd.
    Wat bij dit oudere type wel jammer is, is dat de kap een geheel is ipv 2 lossen voor elk kind 1. Maar dit is bij de nieuwe wel, dus als je daarvoor gaat ideaal denk ik!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb 'm in de winkel bekeken en vond echt dat het ingeklapt een verschrikkelijk gevaarte is. Wij hebben een station, maar hebben er om deze reden wel voor gekozen sowieso geen Urban Jungle te nemen...

6. adi

adi Niet meer actief

Ik heb een UJ, en hij is het elke cent waard!

Ik vervoer 3 kinderen in die tweelingwagen en toch stuurt hij als een veertje. We hebben wel de nieuwe uitvoering met zwenkwielen.
    Ik kan hem makkelijk met 1 hand sturen, hij komt precies door elke deur, kinderen zitten heel comfortabel, en de zitgedeelte kan volledig in een ligstand.
    Oh, en mocht je toevallig drie kinderen hebben vlak na elkaar, je kunt zelfs een fietsstoeltje voorop monteren :)

Nadelen: hij is ingeklapt wat groot en zwaar.

Deel Deze Pagina