Ik denk dat ze het bed gewoon erg groot vindt. Dat had mijn dochtertje ook, daarom heb ik voor mijn zoontje een wiegje. Overdag sliep ze trouwens ook in de wandelwagenbak tot een maand of 2. 's Nachts sliep ze in haar ledikant. Ik ben haar gewoon steeds vaker in haar ledikant overdag gaan leggen en dan een beetje in de buurt blijven rommelen. Als ze moest huilen, wreven we even over haar buikje, maar lieten haar meestal gewoon liggen. Vanaf 3 maanden sliep ze trouwens overdag en 's nachts altijd in haar ledikantje. Ze heeft nog zo'n tijdje gehad dat ze altijd een minuut of drie huilde voor het slapen gaan, maar dan moest ze gewoon al haar prikkels even kwijt. Gewoon doen wat je denkt dat goed is en je gevoel je ingeeft. Het CB vertelde mij ook dat ik haar maar een half uur moest laten huilen, ze bleek later reflux te hebben, dus huilde van de pijn, ben toch blij dat ik dat advies niet heb opgevolgd. Ik denk ook dat als je ze laat brullen, ze gewoon van uitputting uit slaap vallen. Volgens mij komt het allemaal vanzelf wel goed hoor, gewoon wat tijd geven. Misschien wil het bedje even voorverwarmen met een kruikje ook wel helpen.