Mijn zoontje heeft standaard zijn huiluurtje van 18 tot 19 Erg handig onder etenstijd... Nu vraag ik mij af, wat doen jullie met een huiluurtje. Verder huilt hij weinig. Zijn dit prikkels verwerken? Ik pak hem zelf vaak na een kwartiertje uit zijn bedje en neem hem bij me. Daarna gaan we badderen en eten en slapen. Maar t lijkt alsof hij weet dat hij dan opgepakt wordt. Zijn huil in namelijk dwingend en niet verdrietig.. Als hij dan in mn armen ligt gaat hij op zn knuistje sabbelen en is stil. Hoe pakken jullie een huil uurtje aan? Laten huilen of oppakken? Hij is nu 11 weken oud. Hoor graag jullie reacties en of tips!
Lekker knuffelen en zoveel mogelijk bij je nemen. Dat heb ik althans zo gedaan omdat dat het beste voelt (voor mij). Je kindje is nog maar zo klein! En alle kindjes hebben hun 'lastige' moment rond etenstijd. Dus als ik stond te koken, lag zij in de box met wat speeltjes en probeerde ik haar zoveel mogelijk te kroelen, maar ja, het eten moet ook op tafel. Ook de wipper was een mooie uitkomst trouwens.
Helemaal mee eens. Wij hadden hier een huilavondje. Was even doorbijten, want op een gegeven moment ben je dan wel toe aan een avondje rust. Het is overgegaan toen ze een maand of drie oud was.
Handig rond etenstijd Deed Dana ook toen ze nog klein was, hier bleken het krampjes te zijn. Maar we wisselden elkaar af met eten, de ene keer werd mijn eten koud, de andere keer dat van mn vriend hihi Lekker rondlopen met dr in krampjeshouding hielp meestal wel
Ach, hier lag etenstijd gewoon tussen vijf en acht. Wanneer Jari weer lekker rustig was en ik mijn handen weer vrij had ging ik koken. Ik week ruim van mijn zes-uur-etenstijd af.
Mijn zoontje vond het fijn om opgepakt te worden maar mijn neefje moest je vooral met rust laten en laten huilen. Als je hem liet huilen duurde het ongeveer 15 - 20 minuten, als je hem ging troosten dan kon het tot een uur duren. Hij had het gewoon even nodig om zich te uiten. Ieder kind is anders... kwestie van uitproberen. Als het een echt huiluurtje is, dan huilen kindjes omdat ze de dag moeten verwerken. Soms is het ook gewoon fijn voor ze om dat even toe te staan.. lekker even MOGEN huilen
Mijn zoontje heeft t nog steeds rond etenstijd, vanaf zijn geboorte al gehad. En slapen doet hij dan echt niet, dus we proberen t niet eens meer.. Lekker bij je nemen en omstebeurt eten ofzo doen wij of lekker naast ons op de bank zetten in de wipper.
hier ook zo; ideaal! Geen gehuil, tevreden baby, lekker eten. Enige nadeel is dat je niet met kind in draagdoek kan koken (gevaarlijk met die hete pannen), dus meestal zorgde ik dat meeste al voorbereid was.
Ligt eraan. Als het echt een jammerend/zeurderig huiltje is waaraan ik ook hoor dat ie eigenlijk gewoon moe is, dan laat ik hem liggen. Maar als ie zichzelf echt overstuur huilt, of het is na een uur nog niet over, dan probeer ik hem in bed te troosten. Als dat niet helpt, dan pak ik hem pas op. Hij heeft het ook 's avonds, maar niet iedere avond.