Beetje een genante vraag misschien maar ik schrik er toch een beetje van. De laatste dagen merk ik bij het verschonen dat de kleine man steeds vaker een stijf piemeltje heeft. Hij is nu vier maanden oud. Eerst dacht ik dat het kwam doordat hij moest plassen maar dat bleek niet zo te zijn want vaak komt er niets maar blijft het piemeltje stijf. Dus hij heeft gewoon een soort erectie of zo Is een stijf piemeltje op deze leeftijd normaal? En hoelang mag zo'n erecte toestand dan aanhouden ongeveer? Het lijkt me nml niet gezond om heel lang een stijf piemeltje te houden, maar hij heeft het in zijn slaap en het gaat ook niet weg of zo Tsja ik heb ook geen broertjes of neefjes of zo dus ik srchik er echt een beetje van!
Ons zoontje heeft het ook regelmatig. Zeker als ik hem aan het insmeren ben of wat lang moet 'schrobben' na een stoelgangluier. Het is normaal, zenne. Ik vraag me wel af hoe je weet dat hij het in zijn slaap ook heeft? Mijn zoontje slaapt met een luier aan...
Ik heb net z'n luier in z'n slaap verschoond (anders wordt ie straks wakker in een kletsnatte luier) en toen had hij het dus. En het duurde ook redelijk lang voordat het weer weg was zeg maar, ik stond echt een beetje te kijken van uhm, wtf, hoe kan dit nou want het duurde ook vrij lang voordat het weer normaal was!
Hihi hier had mijn zoontje het tussen de 2 en 3 maanden best vaak.. Maar nu heb ik.het eigenlijk al hele tijd niet gezien. Maar hij is niet stijf zoals het normaal dan bij een jongen/man is hoor het is gewoon een automatische lichamelijke reactie. Betekent dat alles helemaal goed werkt
Oh gelukkig die van jou heeft dat ook! Mijn ukkie ook en ik vroeg me al af of dat normaal was.. hier ook geen broertjes hahaha.
Hier ook! Maar zoals pinkprecious zegt: het is niet zoals bij een volwassen man. Maar gewoon een wat stijver ding..! Gelukkig werkt het!
Mijn zoontje is ondertussen bijna 2 hij heeft het ook. Vraag me af of dit zo blijft of dat het op een gegeven moment over gaat?
een man/jongen heeft in zijn slaap vaak een erectie, niets om je druk om te maken. Blijft ook zo, bij wakker worden is ie ook vaak stijf. Heeft mijn zoontje altijd als je hem wakker maakt, als hij al even wakker is is ie weer afgezakt. door komt odol ook van daan= ontzettend dikke ochtend l*l. heel normaal en inderdaad ook bij schoonmaken krijg je soms reactie. Betekend gewoon dat het werkt.
Hmm nou dan werkt het bij mijn zoontje niet Ik heb het nog nooit gezien Moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit op gelet heb en dat ik mijn zoontje in de ochtend altijd eerst nog even in zijn bedje laat spelen..Ach zal vast goed komen
Volgens mij is het een natuurlijke reactie op de kou. Mijn zoontje heeft het ook elke ochtend. Mijn man zegt altijd 'gezonde knul van papa' (hoezo rare mannelijke trots hahahaha)
@Luna86: Zal vast wel werken..! Ik zie het ook alleen maar als mijn manneke nog erg slaperig is. Als hij al even wakker is niet meer. @Adi: Ja, die mannen....
hihi hier ook zo'n jochie met vaak een stijf piemeltje. En het wordt nog erger als hij dat dingetje per ongeluk te pakken krijgt als ik hem aan het verschonen ben! Alleen snapt hij nog niet dat het van hem is en dat het geen speelgoed is wat je op kunt pakken en naar je gezicht brengen... Hij trekt er namelijk altijd aan alsof hij het van dichtbij wil zien hahahah. En als dat dus niet lukt, kijkt ie zo tussen zn beentjes en blijft hij schaapachtig kijken... xxx
Hehehe, hier ook een trotse papa hoor Maar het is inderdaad heel normaal, niks om je zorgen om te maken!
Ik heb nu een zoon van tien. En ik kan zeker vertelllen het gaat niet meer over haha. Het is doodnormaal,En straks als ze wat ouder zijn gaan ze er zelf aan zitten of mee spelen. En dat blijven ze doen. Wel dan vertellen waar ze dat moeten doen. Ik zeg altijd tegen zoonlief dat is jou prive dat hoeft mama niet te zien. Dat doe je in je eigenkamer bed en ook niet als er bezoek bij is ect ect. Hij was een jaar of drie zat hij eens aan zijn piemel/stijf terwijl de buurvrouw op bezoek was dan schaam je eigenrot ze zegt ik heb er zelf ook 3 hahah weet er alles van. Mannen blijven mannen jongetjes niet uit gezonderd.
Hier gebeurt het ook weleens, en hij begint er nu sinds een paar dagen ook aan te friemelen tijdens het verschonen, zie je hem echt denken, wat is dat nu weer?