Baby 4mnd stijf piemeltje?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annanas, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dat soort dingen leren ze je nergens he ;)

2. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hahaha nou pffffff wat een opluchting!! :D:D Bedankt voor al jullie reacties! Dit leren ze je indd niet, en je hoort er ook niemand over praten of zo, dus ik ben allang blij dat ik nu weet dat het normaal is en er allemaal bij hoort!

Ik denk indd dat dit nooit meer overgaat, ik bedoel, mannen en hun piemels... is een heel bijzondere band of zo ;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het wordt nog erger.. op een gegeven moment krijgen ze door dat ze het zelf kunnen doen en dat het lekker voelt! :D

4. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    hihihi onze knul heeft zijn "vriendje" altijd staan als hij op het punt staat om te plassen. En hij speelt al best een tijdje met zn "vriendje" hij zit eraan te trekken en tikt er met zn vingers tegen aan. Soms vraag ik me af of hem dit niet pijn doet want echt zachtzinnig trekt hij er niet aan....maar ja,,andere kant als het hem pijn zou doen zou hij het wel laten....

5. Hier een jongetje die altijd aan zijn ballen moet zitten, niet handig met een poepluier.. piemeltje gaat soms overeind staan, hoort erbij toch. Lijkt me heel normaal ;)

6. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    hahaha ons mannetje is niet zo lenig dat ie bij zn balletjes kan, zijn babyvet gaat in de weg zitten...maar qua poepsmeren maakt dat niet zoveel uit..meneer grijpt meestal in dat ene kleine stukje waar poep aan zit....vast herkenbaar voor vele;)

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ah gatver! Dat kan de mijne gelukkig nog niet:D.

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    hier ook wel eens. niet heel erg maar je ziet wel verschil zeg maar. gisteren na het badje ook weer (ik masseer hem altijd met olie na het badje als hij op z'n buikje ligt). maar hij heeft sinds een maand ontdekt dat je er ook in kan knijpen hihi! elke keer bij luier verwisselen grijpt hij naar beneden alsof hij il voelen of alles er nog aan zit hahaha!wij laten hem gewoon lekker z'n gang gaan hoor!

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    :DHAHAHAHAHAHA!! ja denk 't ook!!daar kunnen wij als vrouwen niet bij!;)

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh best fijn om te lezen dat er nog meer grijpertjes zijn... Ons manetje heeft sinds vorige week ontdekt dat er wat onder zijn luier hangt.. en als ik hem verschoon grijpt hij erna en begint keihard te schater lachen.. op zich denk ik, het is een fase.. het is een fase.. het is een fase.. maar toen ik vorige week bij het bbzwemmen hem de luier afdeed.. deed hij het ook en natuurlijk iedereen kijken omdat hij zo'n plezier heeft.. toen dacht ik alleen maar.. fase? fase? fase? het was gewoon genant..

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mijn zoon heeft ook regelmatig een stijf piemeltje. Vooral 's morgens. :)
    En hij zit er altijd aan met verschonen. En niet zachtzinnig inderdaad. In bad trekt hij er ook aan en opent dan zijn handje en kijkt....hahaha nee je kan hem er niet af trekken. Haha lag in een deuk toen ik dat zag.

12. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Mason heb dat ook wel eens..heel vaag is dat..

13. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

ja die van mij wel en soms kan ik nog net voorkomen dat dat handje in zijn mond gaat.....

14. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Wat grappig! Dat vertellen die babyboeken weer niet ;)

15. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hahaha grappig die reacties allemaal:D

Kleine vent heeft het hier ook regelmatig hoor, vooral 's ochtends als hij nog moet plassen. Toen hij nog heel klein was was het meestal de voorbode van zo'n fonteintje en moest je snel zijn met de doekjes!.
    Daar heb je zelfs deze dingetjes op de markt voor: *gniffelt*
    Tipi voor de plasser | Yunomi

Ik heb twee jongere broers en m'n vader moest vroeger zelfs 1 van hen wel eens ondersteboven houden als hij 's nachts moest plassen want als je hem naar beneden duwde hoefde hij niet meer..:D
    (broertje was toen een jaar of 3)

Deel Deze Pagina