Hoi dames, Wat is de beste babyfoon voor in een hotel en heeft dus het beste bereik? Wil graag een beeldbabyfoon. Moet ik er dan eentje hebben met wifi? Of gewoon goed bereik door alle muren heen? Ben benieuwd
Wifi is vaak niet sterk en consitent genoeg. Wij hebben de alect dbx82. Deze heeft 3km bereik en kan dus ook als je op de 2e verdieping slaapt en je wilt bv onder naar het restaurant. Volgens mij is dit de enige babyfoon met zon ver bereik. Maar heeft dus geen camera.
Wij hebben een babyfoon met camera maar die red het maar 50 meter en bij de buren direct naast ons hebben we al geen bereik. Voor vakanties en oppas hebben we de Alecto dbx82, die bevalt uitstekend voor dat doel.
Maar vinden jullie dat wel fijn een babyfoon zonder camera? En helemaal op vakantie? Onze zoon maakt wel eens geluid en als ik niks zie ga ik instinctief gelijk kijken terwijl hij dan soms gewoon doorslaapt haha
Ik heb thuis de luvion camera babyfoon. Heel fijn idd maar die doet het niet in het hotel waar wij altijd gaan. Daarnaast heb ik nog geen babyfoon gevonden die 3000m (3km) bereik had. En aan een camera zonder bereik heb je ook weinig
Evelien ik heb ook liever een babyfoon met camera, maar als die geen bereik heeft heb ik dus de dbx82 als alternatief. Beter iets horen dan niets.
Je kan ook een babyfoonapp op je mobiele telefoon installeren. En dan laten bellen naar de telefoon van je partner. Daar heb je ook geen wifi voor nodig.
Daar hebben jullie gelijk in. Denk dat ik onze Luvion ook maar meeneem en als het bereik wegvalt (wat wel waarschijnlijk is in een hotel) dan gebruik ik de dbx 82. Wel eerst even die alecto kopen dan natuurlijk
Hier ook de alecto op vakantie gebruikt.. Ideaal, in heel het gebouw hadden we bereik, zelfs op het strand
Heb het gevonden! Via Google Play op je smartphone te installeren: Dormi of een andere app (Luis babyphone app). Die laatste is zelfs met beeld! Geen idee hoeveel bereik het heeft maar volgens mij heeft het bereik tot hoe ver je wifi bereik hebt. Heel gaaf om te zien!
Ik zou voor de zekerheid ook ew babyfoon meenemen. bij ons werkte de wifi niet continue waardoor het signaal niet sterk genoeg was.. zit je dan zonder ook maar iets! en met openbare wifi kunnen er natuurlijk mensen meekijken.. lijkt mij een eng idee
Ukkie1985, daar heb je gelijk in. Zal ook zeker iets meenemen voor achter de hand. Verwacht alleen niet veel baby's in het hotel waar we zitten (flink afgelegen en zeker niets te doen voor kinderen). We zitten daar lekker rustig met oud & nieuw
Heeft iemand nog ervaring met deze app: Baby Monitor 3G? Die zou dus altijd moeten werken, ook zonder wifi.. We zitten in een hotel dus het zou best kunnen dat het wifi bereik af en toe weg valt, dus dan is zo'n app voor 3G wel makkelijk. Maar werkt het echt? En hoe zit dat met nachtzicht? Krijg je dan zo'n enorm flitslicht wat van je telefoon af schijnt? Of is het een subtiel lichtje? Ben enorm benieuwd, want de app kost geld