Klopt... hier in huis ideaal dus met die spriet van ons. Ik vind dat Cakewalk valt zoals van de Hema. De broeken vind ik lang. Maar ook dat is hier geen probleem... Groetjes, Josien
Vind Ducky beau vooral erg stroef... is daardoor erg lastig aan te krijgen. Geef mij maar Noppies, stuk soepeler!
Ik vind zowel Cakewalk als Ducky Beau aardig gemiddeld vallen. Al heb ik al een tijd niets meer van Ducky Beau gekocht.
lijkt wel of het speciaal voor jullie is gemaakt. Volgens mij valt ducky beau idd smal, want ik heb er wat van gehad toen ons meisje 2 of 3 maanden was en toen had ze eigenlijk een gemiddelde maat voor die leeftijd van ducky beau, terwijl ze zelf heel klein was. Van de hema moest ik nog 50 hebben zeg maar. Ze had echt sprietenbeentjes en het sloot mooi aan.
Nou precies Tulip... het izjn in ieder geval wel merken die Sam wél passen (en dat geldt helaas niet voor veel dingen ).
als je langere strakke dingen zoekt, zoals ik uit je bericht opmaak, heb je bakkaboe al eens geprobeerd??? Mijn meisje is dus erg klein, korte beentjes en bij haar is bakkaboe vaak te lang. Rokjes enz. gaat nog wel, maakt niet zo uit hoe die vallen, maar broeken is voor haar te lang. Misschien is het voor Sam wat??