Hoi, Ik ben fan van veel kleertjes van Primark. Bijna wekelijks zie ik wel wat nieuws wat ik 'móét' hebben. Vandaag nog een geweldig leuk t-shirtje (1,50). Dan is shoppen leuk!! Nu even to the point. Ik heb een heel leuk spijkerjackje gezien en loop al weken te twijfelen. Ik vind het heel stoer staan om een spijkerjasje aan te doen bij dl. Maar zeker nu ze begint te lopen, af en toe ook nog lekker rondkruipt en vooral lekker speelt en ontdekt... zit zo'n (stretch) spijkerjasje dan wel lekker bij zo'n ukkie? Hetzelfde geldt eigenlijk voor een (stretch) spijkerbroek. Al merk ik niks aan haar als ze een spijkerbroek aan heeft, dat dit vervelend zit oid. Wat zijn jullie ervaringen/meningen.
Spijkerbroekjes doe ik vooral buiten de deur aan. In huis eigenlijk altijd makkelijke broekjes, zodat ze lekker kan spelen.
voor thuis heb ik vaak leggings, maillots of joggingbroekjes. bij de oppas heeft ze ook een 'oude' spijkerbroek die niet zo strak zit zodat ze genoeg bewegingsvrijheid heeft. Op jouw vraag; ik denk at je het het beste gewoon kunt proberen. je merkt snel genoeg of het in de weg zit of niet. Zo heb ik vorige week een heel stoer spijkerjurkje van vingino op de kop getikt en ze beweegt hier vrij in!
Moet zeggen dat in de tijd van onze oudste er nog niet echt spijkerleggings en/of jeggings te koop waren, maar sinds ik die ooit bij de 2e gekocht heb koop ik ook eigenlijk geen gewone (stretch)spijkerbroeken meer voor ze tot ze een jaar of 3 zijn. In een spijkerlegging of jegging ziet het toch alsof ze een spijkerbroek aan hebben, maar ik merkte vooral dus echt verschil in soepeler bewegen. Spijkerjasjes heb ik om die reden ook niet gehad toen ze jonger waren: wel weer een leuke vlotte bodywarmer of blazer. Maar is ook een kwestie van uitproberen, het ene kindje is het andere niet. Onze meiden hielden op die leeftijd echt van vrijuit bewegen en dat ging het beste in bijv katoen en echt grote hoeveelheden stretch
Mijn zoontje (1,5 jaar) heeft bijna alleen maar spijkerbroekjes en merk echt niks aan hem dat hij het vervelend vindt. Ik zou zo'n spijkerjasje ook gewoon kopen dus.
Mijn zoon heeft ook veel spijkerbroeken aan. Een gewoon jack vind ik zelf wel prettiger dan een spijkerjas, beweegt toch soepeler. Ik heb ze wel gehad voor de oudste, maar puntje bij paaltje heb ik ze maar weinig aangetrokken. Primark kom ik eigenlijk niet meer, hun kleding schijnt onder erg slechte arbeidsomstandigheden gemaakt te worden. Daar voelde ik mij toch niet zo prettig bij
Mijn dochter laat zich echt nergens door beperken, haha. Ik trek nu ze zich optrekt en het weer wat warmer wordt wel haar sokjes uit bijvoorbeeld. Voor de grip dan.. ik kijk meer naar kleding die voor mij praktisch is, met wassen of verschonen bijvoorbeeld.
Hier trek ik zl ook gewoon spijker broekjes aan. zorg wel dat ze niet te strak zitten en dat ze soepel zijn Je hebt nu ook jogg jeans, super fijne broekjes zijn dat
Ik zorg nog altijd dat het spijkerstof een beetje rekt, helemaal stug lijkt me niet prettig voor mijn wildebras. Overigens wel onlangs een tuinbroekje gekocht, die stof is wel stug maar het past hem ruim dus verwacht niet dat hij er last van heeft.
Met een spijckerjack geen ervaring, maar hier draagt mijn zoontje ook hoofdzakelijk spijkerbroekjes en hij lijkt er geen last van te hebben. Je zou het spijckerjack toch ook kunnen gebruiken als jasje voor buiten als ze in de wandelwagen zit? Zeker met het mooiere weer wat we nu hebben.