heb gister een quinnyzap buggy gekocht leek me heel handig voor op de fiets en vakantie met name meenemen in het vlietuig maar nu ben ik er achter dat de buggy niet plat kan wie heeft deze buggy ook en vind dat lastig ik heb ook nog andere kinderwagen die wel plat kan die gebruiken we het meest en als we ergens lang naar toe gaan gaat alleen om eventjes de stad in enz dan kunnen ze er toch wel in slapen een beetje recht op want volgens mij zit ie wel comfortabel mijn dochter is nu nog drie mnd dus gebruik de maxicosi nog vraag het meer voor als ze straks een jaar is en tot hoe lang passen ze in de buggy heb de buggy met fietsendrager voor twintg euro gekocht dacht is wel een koopje
Je kan ook een quinny zapp xtra zitje apart kopen, die passen ook op deze buggy en die kan je wel plat leggen. Is dan wel niet zo klein meer bij het opplooien.
Wat is inderdaad je vraag? Bij mijn weten kan de buggy toch gewoon ingeklapt worden, echt plat is het niet maar compact wel. Ps. ik verplaats je topic naar 'baby en dreumes'
soory was een beetje onduidelijk maar ik bedoel dat je de rugleuning niet naar achteren kan klappen voor slaapstand