mijn dochter van 16 maanden heeft vorige maand buisjes gehad. Nou weet ik dat er wat troep uit kan komen, maar is dit wel normaal? Zo veel? Ze lijkt er weinig last van te hebben, maar ik zit nu al een paar dagen grote korsten troep uit haar haar te halen...
Zou effe de kno bellen voor druppels. Als er na zo'n tijd nog prut uitkomt, is de kans groot dat ze druppels voorschrijven.
Het is niet al die tijd geweest hoor, dit is nu ongeveer een week aan de gang, maar zal voor de zekerheid even bellen...
Ok, dan zal ik het beter proberen schoon te houden... Nu zit ik er zelf niet zoveel aan omdat ze dat verschrikkelijk vindt...
Met speldjes het haar opzij houden en eventueel vette watten in het oor doen met slapen. Beste is het er gewoon uit laten komen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb gebeld En krijg hoogstwaarschijnlijk druppeltjes (wordt teruggebeld als de kno-arts het recept heeft doorgezet)
Nee absoluut niet doen, bij een loopoor nooit afsluiten! Gewoon vaker bed verschonen. Kno bellen die schrijven druppels voor.
Mijn dochter heeft om de 2 maanden een oorontsteking met inderdaad de hele dag door zulke looporen. Ik maak het schoon en het druipt er weer uit. Bizar hoeveel troep er in je oor kan zitten! Toevallig nu weer aan beide kanten.... Zij heeft ook sinds vorig jaar buisjes. Ik heb er nooit druppels voor gehad omdat het vaak na 5/6 dagen weer voorbij was. Als ze het een week heeft dan mag ze druppeltjes van de KNO arts. Geen watjes in haar oor doen maar wel goed schoonmaken.. Plakkend haar wordt niemand blij van
Hier is zo’n oor idd ‘normaal’. Alweer meerdere oorontstekingen gehad en dan gaan de oren ook zo lopen. Na een paar dagen krijgt hij een kuur en vaak ook druppels. Afplakken lijkt mij niet zo’n goed idee
Is normaal, ook met buisjes. Hier had mijn dochter vorige maand zelfs een ontzettend (bloed)loopoor. Echt ontzettend naar om te zien maar de dokter schreef gewoon oordruppels voor. Na ongeveer 3 dagen stopte het met bloeden.
Mijn dochter heeft met 1 jaar buisjes gekregen en daarna veel laat van looporen gehad. Druppels werkte bij haar niet meer, ze heeft toen 2 maanden antibiotica gehad. Maar dat was wel uitzonderlijk wat de KNO arts zei. Meestal is het met druppels snel weer over.