Ons zoontje slaapt erg onrustig en we zijn erachter dat hij het fijn vind om geborgen te liggen. Vanacht heeft hij in een badcape heerlijk geslapen maar vind dit niet zo veilig en wil graag een inbakerzak aanschaffen. Welke bevalt jullie goed?
Met beide ervaring. Pacco is veel steviger inbakeren dan de Puckababy. Daar hebben ze veel meer ruimte in. In de Pacco kunnen ze hun armpjes absoluut niet bewegen. Groot verschil. Dus aan jou wat je denkt nodig te hebben.
Puckababy en swaddle me werkte hier niet. Trok zich los en de puckababy zat te los. Pacco was de verademing! Afbouwen ging ook top door per arm af te bouwen! Succes!
De puckababy vanavond besteld. Komt als het goed is morgen al binnen via bol.com. kunnen we hem gauw gaan gebruiken. Heb zelf het idee dat dit voldoende zal zijn omdat de badcape ook al goed werkt en deze ook niet heel strak zit.
Puckababy veel plezier van gehad. Toen hij eruit gegroeid was sliep hij ook prima zonder. Niet hoeven af te bouwen. Ik denk dat hij bij jullie mannetje ook wel zal werken aangezien hij de badcape ook al fijn vond
Ik gebruik voor mijn zoontje ook de puckababy. Het werkt echt super en hij krijgt ook gewoon een ritueel, als hij de puckababy aankrijgt word hij rustig en gaat slapen.
Heerlijk he, als je zo'n belangrijk hulpje ontdekt! En je eigen nachtrust is ook echt belangrijk. Mijn baby is er ook zo blij mee, want door de puckababy heen kun je zo goed op je handje sabbelen, dan kun je dat handje makkelijker sturen!
Hier enkele weken een swaddle me gebruikt omdat we die via via kregen na een slapeloze nacht en dit direct goed werkte. Hier voornamelijk gebruikt omdat de maaiende armpjes in het gezicht zorgde dat ze wakker werd en niet meer in slaap kwam. Na een week of 9 abrupt afgebouwd omdat ze op het kdv niet mochten inbakeren zonder medische reden en verklaring van een KA. CB of HA was niet voldoende. (iets om in je achterhoofd te houden, wellicht jouw kdv wel)
Oke even kijken hoe het gaat straks. Onze kindjes gaan naar een gastouder, weet niet of daar ook deze regel geld. Ik moet zeggen dat overdag slapen hem sowieso beter afgaat.