Waar is de dreumes gebruiksaanwijzing te koop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jen30, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Ik heb de afgelopen 3 weken echt overal gezocht maar kan de gebruiksaanwijzing niet vinden, we hebben hem wel gehad want 12 maanden lang ging het prima.
    Maar de afgelopen 3 weken begrijpen we mekaar niet zo zo goed meer. Of is er iemand die brabbeltaal begrijpt hier?

Wat leren die kleine mensjes toch veel he, wat een ontdekkingsreizigers, prachtig om te zien maar ook soms zo zielig als ze niet weten hoe ze het eea moeten verwerken in die kleine lieve koppies van ze.

Ik ga er vanuit dat het een fase is en dat ze van het een op het andere moment weer de oude is.
    (nu is ze enorm hangering, huilerig, slechte slaper (sliep altijd perfect), driftkikkertje, hele dag opgetild willen worden, vind het bijzonder leuk om met het eten te smijten of in ons haar te smeren, lekker snotterig en hoesten)

Zijn er nog meer mama's die de gebruiksaanwijzing af en toe even kwijt zijn?

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ja ik!!! Waar is dat ding toch gebleven. Nu weet ik niet hoe ik S het beste door al die emoties kan begeleiden. En ik word zo moe van de slechte nachten en het gedram/ boosheid overdag... Zucht
    Maar verder houd ik zo veel van ze ;)

3. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hier zijn we er net weer doorheen. Gecombineerd met griep, middenoorontsteking + het krijgen van 3 kiezen vond ik het een helse tijd... Maar het duurde 2 weken en nu herken ik haar weer terug, kan ze weer zelf spelen en wil ze niet meer continu op de arm. Mijn man en ik hebben het die twee weken afgewisseld. De ene op het logeerbed met doppen in slapen en de ander 'nachtdienst' draaien met d'r kleine. Volgende nacht andersom en zo voorkwamen we beiden compleet uitgeput te raken

4. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Mijn boefje is nog geen jaar... maar ik hoor de verpleegkundige, die bij de bevalling was, het nog zeggen ' de gebruiksaanwijzing is verloren gegaan tijdens de bevalling' :D haha.
    En vooral al ze ziek zijn of in een van de sprongetjes zijn, zou het wel handig zijn geweest om een gebruiksaanwijzing te hebben ;)

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja! Ik heb de gebruiksaanwijzing! Hij bestaat alleen maar uit 1 pagina, en daarop staat;

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe artikel!
    U heeft geen garantie op dit artikel. Ook ruilen is niet toegestaan. Dit artikel kan soms hele vreemde kuren vertonen maar u zult ook veel plezier aan het artikel beleven. Behandel het artikel met veel geduld, liefde en humor en u zult zien dat uiteindelijk het artikel steeds meer aan uw verwachtingen zal voldoen.

Troubleshooting: voor acute problemen verwijzen wij u naar het moederlijke instinct. Zij heeft het altijd bij het rechte eind.

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Hahaha

7. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL

Haha! Deze is leuk :)!

8. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Wat fijn dat ik niet de enige ben!!!! Voelt echt als een opluchting hoe vervelend het natuurlijk ook blijft......

9. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Jaa ben de gebruiksaanwijzing van onze dreumes van bijna 13 maanden ook al een week of 2 kwijt. Pfff!! Doorkomend tandje of tandjes, hangen, hangen en nog eens hangen, jengelen om niks, met dingen gooien, overal op proberen te klimmen, alles die die en die en als ik het niet begrijp wat ze bedoeld wordt ze boos. En natuurlijk het slechte slapen, wakker worden s'nachts en het dan op zijn krijsen zetten omdat madam bij ons in bed wil. Dus enjoy the club! 😜 Hopelijk weer een fase en is de gebruiksaanwijzing snel weer terecht.

10. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Hahaha, dit had ik nog niet gelezen. Ik reageerde namelijk meteen omdat TS precies onze situatie beschrijft.

11. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Bestaat ie dus toch!! Ik ga hem direct uitprinten :)

12. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ahhh dank voor het delen van de gebruiksanwijzing....
    Jammer dat de garantie er niet meer op zit hihi :p Dacht inderdaad dat het 'artikel' een beetje stuk zou zijn, maar het hoort dus

13. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Haha, ja af en toe vertonen ze wat "gebreken", maar voor je het weet word je ineens verrast door goed/schattig/lief functioneren.

14. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    #14 Jolien1982, 9 jan 2016
    Laatst bewerkt: 9 jan 2016
    Zo herkenbaar dit :)

Onze kleine man is 18 maanden en zit ook al een tijdje in de dreumespuberteit. Vooral het gooien met spullen en eten vind ik erg vervelend en het boos worden als hij zijn zin niet krijgt. Hij werpt zich dan op de grond en wil niets meer. Ik laat hem dan maar even. Gelukkig wisselen deze momenten zich af met momenten dat hij superlief is en lekker wil knuffelen :)

Voelt wel als een nieuw fase hoor, we moeten nu echt gaan opvoeden. Ik vind dat best wel moeilijk en twijfel vaak of ik het wel goed doe.

15. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    mee eens, zeker als het brullen is na een strenge 'nee' van mij. Alsof de wereld vergaat.... Moet ze ook echt troosten dan hihi
    en maar zeggen "mama hou heel veel van je ondanks dat je ...'

Deel Deze Pagina