BV en verdoving bij tandarts

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Manuela79, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo allemaal.

Ik moet morgenochtend voor controle naar de tandarts maar weet al dat ik binnenkort 2 kronen moet krijgen. Daar bovenop heb ik nu volgens mij een ontsteking boven mijn hoektand. Naast mijn neus is het dik en het doet zeer. Is al een paar dagen een beetje gevoelig maar sinds vandaag is het erger geworden dus maar goed dat ik morgen al naar de tandarts moet.

Maar nu vraag ik me af hoe ik het moet doen met de bv als ik een verdoving krijg. Kan ik gewoon bv blijven geven of moet ik afkolven en die melk weggooien (aaaaahhh alleen de gedachte al...) want ik neem aan dat het spul in mijn melk terecht komt?

Wie heeft advies? :)

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb geinformeerd en ze zeiden dat het gewoon kon! ook als ik google kom ik dit antwoord tegen.
    gr brenda
    ik moet een verstandskeis trouwens trekken... waarom krijg je die dingen eigelijk?

3. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    verdoving kan gewoon hoor!

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou vanochtend geweest... ik moet heel fijn volgende week terugkomen voor een wortelkanaalbehandeling en de 2 afspraken voor de kronen staan ook al. Ik heb ook een antibiotica gekregen en de tandarts vertelde inderdaad dat de verdoving geen kwaad kon voor de bv dus ik ben weer gerustgesteld... Nu de behandelingen zelf nog....

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is er bij de AB wel gekeken welke kan bij borstvoeding? Want die komt dus wel in je melk terecht...

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ze heeft me een ab voorgeschreven die kan bij de bv. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik bostvoeding geef en ook de assistente wees haar erop toen ze het recept uitschreef.

Vlak daarvoor had ik Tygo gevoed in de wachtkamer... ook een leuke ervaring om daar gevoed te hebben ;)

Deel Deze Pagina