Wie heeft ervaring met het baby servicepakket van Centerparcs? Ik kan nergens vinden wat voor buggy er bij zit. Heeft iemand hier toevallig info over of een foto?
De buggy die je bij het babyservice pakket krijg is net een poppenbuggy . Een klein slap ding ... Voor iets extra kan je daar de EasyWalker huren . Toppertje
Ik heb slechte ervaringen met dat extra pakket.. het lukte met niet om het online bij te boeken, dus erahteraan gebeld en er werd me verzekerd dat er een box en buggy in het huisje zouden zijn (en een aankleedkussen en wat speelgoed), maar bij aankomst bleek dat het toch niet goed doorgekomen was en dat het er dus niet was (alles was uitgeleend)... als ik dat had geweten hadden we onze eigen buggy en campingbedje meegenomen.. nu zaten we zonder..
Dan neem ik onze eigen wagen maar mee. Ik via de chat op de site van Centerparcs gevraagd wat voor buggy er bij het pakket zit. Het antwoord: "een soort van 'zit'-buggy" Danku Centerparcs! Aan dat antwoord heb ik dus helemaal niks.... Wat kost het om die Easy Walker te huren xchristina?
Wij nemen ook maar zelf mee, we waren toch vroeg met boeken maar alles op? Lijkt beetje lokkertje, mooi mee adverteren maar dan alleen enkele op voorraad hebben ofzo... Gelukkig hebben we dit jaar nog genoeg ruimte in de auto
Ja echt vervend lokkertje. Wij hebben een mini auto en kunnen behalve 1 drager geen vervanging kwijt. Dus het word straks echt behelpen qua bed enzo.
Wij hebben ook een mini auto, kofferbak zit al vol met alleen de wagen, dan kan er misschien nog 1 kleine tas bij. Ach, we verzinnen er wel wat op
Kan je niet beter dragen dan de wagen mee nemen? Een rug of bruikdrager neemt minder ruimte in. Past nog tussen de kinderstoel en deur.
Alle huisjes van center parcs hebben standaard een babybedje (van hout en met matras). En een kinderstoel . Je moet zelf alleen beddengoed meenemen (ik neem een slaapzak mee met molton en hoeslaken ipv een deken met laken. Aankleedkussen kan je prima zonder. Gewoon op het bed. Een box heb ik altijd gratis gekregen als ik daarom vroeg. En een buggy of wandelwagen neem.ik echt zelf mee. Die heb je ook heel klein en plat voor iedere auto. Bij al die parken zijn get vaak vieze of gammele dingen. Je kunt er ook een lenen van iemand uit je omgeving.
Ik zou het niet weten , we kregen hem gratis met 2 bonnen van het babypakket . Mijn man heeft dat afgedwongen omdat het echt niets was die erbij hoorde .