Wat een rot avond, we zijn met ons meisje van 1,5 naar de hap geweest. Ze heeft een gat in haar hoofd. We waren bij een verjaardag en daar rende ze enthousiast naar iemand toe en ze struikelde precies in de punt van de tafel. Ohhhhhh bloeden als een gek en manlief kon zien dat het diep was. Wij gelijk gebeld deden ze in eerste instantie erg moeilijk omdat het zo druk was. Manlief liet zich echt niet afpoeieren dus konden we gelijk komen. Daar is het gelijmd en kreeg ze verband om, de arts stelde ons wel gerust. We moeten haar nu elke twee uur wakker maken. Pfffff je gaat op dat moment echt door de grond zeg wat is dat schrikken. Ik ben wel super trots op haar, ze heeft het zo goed gedaan!
Oei dan zullen jullie inderdaad hard geschrokken zijn! Succes vannacht, is best pittig om haar om de twee uur wakker te maken (weet het uit ervaring helaas). Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van!
Och wat schrikken. Sam is een paar weken geleden ook tegen de tafelrand gevallen. Hij had een flinke wond naast zijn oog. Dit hebben ze ook gelijmd. De lijm is er nu af en we zien nu een rood litteken. We smeren nu goed en hopen dat het minder zichtbaar wordt.
Ow meis dat is indd schrikken zeg!! Onze zoon viel pas geleden van de trap,met zn hoofd tegen waarschijnlijk het latje van het traphekje of de deurpost van zn kamer. Hier kon de huisarts het plakken. Alleen precies een week later viel hij uit zn bed en was het weer opengesprongen... Hoop dat het snel dichtgaat want zo schiet het niet op! Dat vele bloed dat is in eerste instantie waar je zo ontzettend van schrikt!! Gelukkig voor jullie meisje viel het mee!! Wij kregen wekadvies van ieder uur... Ik heb samen met mn vriend afgewisseld: hij deed eerste helft van de nacht en ik de tweede helft. Succes en beterschap voor je meissie!! X
Oei dat is inderdaad schrikken, ik weet er helaas alles van.. Naud heeft een gat bovenop zijn hoofd gehad doordat hij racht wou gaan staan maar zijn hoofd stoote aan een openstaande lade van de commode, echt het bloed bleef maar lopen.. Mijn witte handdoek was totaal rood, dat is geplakt geworden en een maand of 3 later struikelde hij buiten en viel met zijn gezicht op een stenenmuurtje in iemand zijn voortuin met als gevolg een gat in zijn wenkbrauw.. Arme moppies zijn het dan he!! Beterschap..
Bedankt voor jullie reacties! Het gaat nu gelukkig heel goed, ze is helemaal de oude en de pleister laat ze goed zitten. Vannacht was natuurlijk wel pittig maar dat vond ik niet zo erg. Kleinesam, oja nu kunnen er natuurlijk ook littekens ontstaan, hopelijk trekt het snel weg bij jullie Sam. Sassie25, Jeetje dat moet ook schrikken zijn geweest en wat een dikke pech! Veel beterschap voor jullie mannetje! Nikske, Jeetje die arme Naud! En ja al dat bloed is zo schrikken! Ik ben ook nog eens zo'n moeder die daar niet tegen kan helaas.
Ach, wat naar is dat inderdaad, als die kleintjes zo lelijk vallen! Ons kereltje viel afgelopen juni van het zitje van zo"n schoolbankje voorover met z'n gezichtje tegen het tafelblad. Beide voortandjes door z'n onderlipje...bloeden, niet normaal! En helaas wel behoorlijk zichtbare littekens nog steeds. Maar het was wel een enorm bikkeltje, dus ik ben erg trots op hem!