Dit topic komt als geroepen. Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik voelde mij andere halve week niet lekker, wilde naar de huisarts gaan maar het waren veel kwaaltjes die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had! Dus net even een test gehaald, ik dacht dan kan ik het uitsluiten! Wat denk je, positief, ik zit te hier een beetje te trillen zeg, ons meisje is nu 7 maanden en dit was absoluut niet de bedoeling, mijn zus heeft 3 kinderen in 3 jaar en ik had gezegt, dat doe ik echt niet! Veel te heftig, nu heb ik er 2 nog dichter op elkaar dan mijn zus heeft zeg, wat zal iedereen wel niet denken...... pfff... Weet mij zelf echt even geen raad ben echt geschrokken ondanks dat ik het eigenlijk wel al aan mij lichaam voelde.
Dat is snel! Kan me voorstellen dat je schrikt!Wij wilden ze juist graag snel op elkaar. Kan maar beter in 1x alles hebben dan steeds weer opnieuw te moeten beginnen is ons motto Tussen de twee kleintjes zal straks 16 maanden zitten. Mijn zoontje was 6 maanden toen ik weer zwanger raakte. Lijkt me in het begin super druk maar na een jaar super leuk!
Ja, zo zei mijn zus het ook, dan ben ik over 3 jaar klaar met alles en uit de luiers. Jullie hebben gelijk en zo denken wij er dadelijk ook wel over maar nu is het even schrikken als je het zelf even anders gepland. Wel leuk om te horen dat ik niet de enige ben! Het ergste vind ik nu dat ik niet weet hoelang ik zwanger ben, aangezien ik geen menstruatie meer heb gehad.....grrrr.... Heb mij net maar even aangemeld bij moeders voor moeders want dit vind ik wel belangrijk en maar gezegt dat ik denk ongeveer 5/6 weken zwanger te zijn aangezien ik die klachten heb die ik bij mij vorige zwangerschap ook had rond die tijd..........
van harte gefeliciteerd. is echt schrikken He? kan er over mee praten ons meisje was 2,5 maanden toen ik weer zwanger raakte. is fff wennen maar komt goed. geniet ervan.
vindt het wel een mooi "kado" wij gaan hier bewust voor als deze beeb geboren is. super gefeliciteerd!!
Wauw wolchu dat is nog sneller! Ook jij heel veel succes Cheeky, mijn man is ook n beetje bang voor de reactie van zijn familie! Ik heb jn mijn vorige zwangerschap hyperemesis gehad en als ik dat maar niet weer krijg komt het vast allemaal goed!
Gefeliciteerd!!! Hier zit 13 maanden tussen ons zoontje en ons dochtertje, maar het is echt geweldig!!!
De jongste zal hier 11 maanden zijn als de vijfde word geboren, lijkt mij idd vrij pittig. Is net een fase wanneer ze een beetje gaan lopen en ontdekken etc. Voor mij een hele verademing dat de oudste drie in ieder geval al op school zitten.