Mijn meisje van 6,5 mnd is sinds vanmorgen flink beroerd. Vanmorgen hield ze niks binnen en vanaf vanmiddag koorts. Dit heeft ze gegeten; 7u 180/6 + pap; deze kwam er vrijwel gelijk helemaal uit 7.30 200ml alleen melkfles; 80 van gedronken; ook dit kwam er weer uit 10u; half fruitje op; binnengehouden 13u; 130 ml melk gedronken en binnengehouden 16.30 3/4 potje groenten; binnengehouden 18.45; 170 ml melkfles; binnengehouden Vanavond met naar bed gaan had ze 39.0. Ze is gelijk in slaap gevallen en ik heb haar niet meer gehoord. Net nog bij haar gaan kijken. Ze ademt snel, voelt warm en heeft rode wangen; ze heeft dus nog flinke koorts. Ik twijfel of ik haar straks nog even wakker moet maken voor een extra flesje of heeft ze voldoende vocht binnen tot morgenochtend?
Hoe zijn de plasluiers? Ik zou haar gewoon lekker laten liggen als ze nog plasluiers heeft, slapen is beter worden.. Lekker luchtig kleden zodat ze het niet te warm heeft...
Ik zou haar o.r.s geven is ook tegen het spugen. Dit zorgt dat ze het vocht blijft vasthouden. Krijg je bij de apotheek. Maar zou haar lekker laten slapen, en de plasluiers in de gaten houden. Per dag moet ze er 4 hebben.