baby 5 maanden iedere nacht 4 uur wakker

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door aimee83, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Hoihoi,

Ik heb al eerder een topic geopend over hetzelfde onderwerp. Helaas is het er nog steeds niet beter op geworden.

Overdag is mijn kindje van 5 maanden vrolijk en slaapt ze precies volgens het schema.

Ze slaapt iedere avond rond 19-20u en ze valt gelijk in slaap. Ze wordt dan altijd tussen 00.00 en 01.00 wakker. Ik denk vanwege krampjes wat ze laat dan veel scheetjes (kan dit aangezien ze er overdag geen last van heeft?). Ook wil ze dan continu haar speen terwijl ze die eerst niet nodig heeft.
    Dit blijft dan doorgaan tot ongeveer 5.00 (ze valt in slaap, 30 minuten later kreunen, huilen, speen erin slapen, kreunen huilen, speen erin etc.) Het helpt niet om haar bij ons in bed te nemen, dan blijft ze even onrustig.
    Rond 5.00 valt ze weer in een diepe rustige slaap.

Ik ben nu begonnen (sinds 3 dagen) met nutrilon omneo (geef ik 50/50 samen met gewone nutrilon) en ik geef er nu abc dophilus bij. Haar ontlasting is nu wel beter maar ze slaapt nog niet beter.

Dit breekt ons echt op. Zo gaat het nu namelijk al 3 maanden.
    Hebben jullie nog tips?

Wat we al doen of hebben gedaan:
    - vast schema
    - voor naar bed gaan vast ritueel (is het probleem ook niet want inslapen gaat goed.
    - Van te voren in badje
    - licht op de gang aanlaten
    - muziek gedraaid
    - laten huilen (15 minuten)
    - bij ons in bed nemen

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Wat je nog zou kunnen proberen is, om haar om elf uur nog een flesje te geven .Dan sluit je in ieder geval honger uit. Ik kan me niet voorstellen dat het darmkramp is, want dan zou ze daar overdag ook last van moeten hebben. Heb je dit al eens met een arts overlegt? Ik snap goed dat het opbreekt.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina