Baby 5 maanden moeilijk in slaap te krijgen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Belle22, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames..
    Mijne zoontje van 5 maanden is opeens heel moeilijk in slaap te krijgen..
    Altijd kon ik hem in bed liggen en dan viel die zelf in slaap na een paar x speentje in z'n mondje te stoppen na..

Maar sinds een week Lukt het me gewoon echt niet.. Hij wilt alleen maar aandacht en wanneer ik bij hem weg loop gelijk huilen.. Maar als ik heb dan bij me neem gaatie weer lopen lachen en schreeuwen pruttelen en andere leuke geluidjes maken..
    Hij ging altijd om 8 uur naar bed.. Nou ik mag nu geluk hebben als tie om half 10 in slaap valt.. En aan de borst'! Zonder de borst lukt het me helemaal niet..

Is het een fase ? Een sprongetje ? ( tot voordit allemaal geloofde ik niet zo in de sprongetjes) iemand nog tips ?

Liefs Belle

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Niet echt tips.
    Hier t zelfde 'probleem' haha
    Maar hier is het al ruim 1,5 maand aan de gang.
    Hij viel altijd heel makkelijk in slaap, sliep om 20u en werd dan pas rond 5/6u wakker.
    Nu slaapt hij vaak niet voor 23u en word snachts minimaal 4x wakker voor zijn speen en een slokje drinken bij mama

Ik probeer elk avond t zelfde ritme aan te houden maar dat maakt weinig verschil

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Sprong, tandjes, ontwikkeling tja kan van alles zijn.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.191
    23.277
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dafne heeft het toevallig ook sinds zaterdag, is nu 4,5 maand. Ik haal haar er niet telkens uit. Wrijf over rugje totdat ze in slaap valt en zeg ook niks. Duurt soms een kwartier, valt nog mee, haha. Ik ga er altijd vanuit dat het maar tijdelijk is.

5. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Oooo herkenbar want met mijn dame van 5 maanden is het ook drama... Vooral overdag

6. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Oh ik hoop dat het tijdelijk is! M'n kleine loopt al in z'n oogjes te wrijven vanaf half 8 maar nog steeds weigert hij te slapen en is liever lekker gek aan het doen in z'n bedje

7. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Hier was het de laatste week ook een drama:( En wat zag ik gister.. een tandje :D Dat verklaarde hier een hoop.

Deel Deze Pagina