Even een update. Ik geef alleen nog smorgens vroeg borstvoeding. Ik had niet veel voeding meer. Gisteren alleen smorgens om 05:30 borstvoeding gegeven. De rest van de dag dronk mijn zoontje als volgt 05:30 bv 08:15 h.a flesvoeding 200 ml 12:15 h.a flesvoeding 200 ml 16:15 h.a flesvoeding 190 ml 18:00 paar hapjes aardappel met brocolli 18:30 niet willen slapen huilen bij naar bed brengen 19:45 180 ml h.a flesvoeding 20:00 willen slapen 01:30 jammeren nog half slapen, speentje 02:30 speentje gelijk verder slapen 04:15 borstvoeding 06:45 wakker poepluier en uit bed.
Ik zou bij reflux wel oppassen met die enorm grote flessen. Je zoontje had in mijn ogen een heel normaal baby ritme met kleinere voedingen en de flesvoedingsindustrie wil een kind volgens mij zo snel mogelijk naar 4-5 flessen van 200ml. Terwijl dit heel onnatuurlijk is voor een kind. Mn zoon - ook flinke reflux - dronk tot bijna een jaar oud 7 voedingen van 120ml. Gewoon omdat hij van meer melk juist last kreeg, dat jammeren wat je omschrijft. Als dit een goed ritme voor jullie is, des te fijner na dat tobben, maar ik wou even aangeven hoe onnatuurlijk het is.
Het was van korte duur. Ons zoontje drinkt liever kleinere flessen van max 150 ml per keer. Net al bij de borstvoeding vaker kleinere hoeveelheden. Helaas kreeg hij rode pukkeltjes over zijn gezicht en oren en begon de fles te weigeren. Nu heb ik zelf koemelkallergie en nu hebben we Nutrimagen gekregen. Kijken of hij hier beter op reageert. Ik ben benieuwd hoe het verloopt.