Hoi hoi! Ons meisje heeft al érg lang last van veel speeksel, het meerendeel van de dag rode wangetjes en ook begint ze steeds vaker te hoesten. Ik las dat dit kan komen omdat er zoveel speeksel word aangemaakt. Ze vind het heerlijk om op de bijtring te bijten, dit gaat eigenlijk al heel lang zo. Al ongeveer 2 maand. Nu zag ik vanmorgen een wit puntje onderin in het tandvlees zitten. Echt een heel klein wit puntje. Daarnaast zag ik nog een wit puntje, maar dan niet in het midden van het tandvlees, maar veel meer naar achter. Misschien een wat domme vraag, maar kan dit een teken van tandjes zijn? Het is echt een heel erg klein wit stipje. Als het dit kan zijn, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat het tandje er wat meer door is/gekomen is?
Hey is zeker een tandje maar het duurt wel ff voor ze echt door zijn meestal heeft Timo er zo'n week echt last van daarna niet meer het is echt het door het tandvlees heenkomen waar ze last van hebben
Dat is een tandje. Maar wat mijn voorgangers ook al zeiden KAN het ook nog wel een paar maanden duren. Bij dochterlief begon het kwijlen e.d. al rond 5 maanden. Nu, met 9 maanden, is het eerste tandje pas echt door en is nr 2 op komst.