Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar verschillende merken die goede schoentjes verkopen. Mijn zoontje van 15 maanden heeft nu twee keer schoentjes gehad van shoesme, maar er zijn vast meer goede schoenmerken. Naar welke goede schoenen pakken jullie? Bedankt alvast
Mijn zoontje draagt alleen sneakers. Hij heeft tot nu toe altijd sneakers van Adidas gedragen en die zijn erg stevig maar toch met een flexibele zool.
Ik heb voor de afgelopen vakantie gympjes van de HM gehad. Die zitten prima en zijn ook lekker flexibel.
Sneakers doe ik nooit. Die werken zweetvoeten in de hand (of voet ) en mijn dochter heeft daar sowieso al last van. Ik koop dus altijd leren schoenen. Stones&bones, ocra, kool 4 kids zijn hier favoriet.
Hier Clarks & Pom D'api als eerste schoentjes gehad. Was ik al erg tevreden over, nu heb ik Rondinella & Billowy. Moet zeggen dat Rondinella er met kop en schouders bovenuit schiet, maar zijn dan ook erg prijzig . Maar ze zijn zo mooi en erg goed van kwaliteit. Dl loopt er super op! Al zijn de andere merken ook prima hoor .
met de kleine voetjes ging ik altijd naar de (duurdere) schoenenwinkel. daar wordt goed gekeken hoe het schoentje zit en hoe ze er op lopen. toen dl het zelf aan kon geven of ze lekker zaten en goed liepen ben ik pas naar de goedkopere winkels zoals scapino gegaan.
Wij kijken in de winkel, waar DL het beste op loopt. Eerste paar was van Beberlis, nu tweede van Falcotto.