uitnodiging 1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Balou, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb gezocht via de zoekfunctie maar kan dan geen foto's meer zien en de topics zijn gesloten.

Onze zoon wordt 27 sept 1 jaar. Ik wil dan graag zelf een uitnodiging maken. Heb al op google gekeken maar dat is het net niet. Ben eigenlijk niet zo creatief om zelf iets leuks te verzinnen :). Heb wel iets in mijn hoofd maar ben er nog niet uit.
    Ben wel creatief genoeg om het zelf te maken :).
    Dus wie is erg creatief geweest bij het maken van een uitnodiging en wil daar een foto van maken?

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik heb een kaartje gemaakt bij kaartje2go.nl. Werkt heel simpel; leuke foto,leuk kader erbij en tekst. Daarna tekst op de achterkant met de tijden enzo.
    Foto heb ik zo snel even niet.

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Maria80: Heb net even op de site gekeken, en er staan wel leuke ideeen op. Ik wilde eigenlijk echt zelf gaan knutselen maar misschien dat ik ze toch daar ga maken. Heb ook bij webprint gekeken maar daar kon ik niet echt wat vinden. Bedankt voor de tip.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb zelf een uitnodiging gemaakt, heel simpel met een fotootje erop en die besteld bij kaartje2go..

Wil hem wel naar je sturen, pb me maar..

5. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Ik heb voor mijn dochter haar 1e verjaardag van elke maand een foto gepakt en die aan elkaar geplakt. Was leuk om de verandering te zien.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

kijk anders een op www.fotokaarten.nl, ik vind het een leuke site en erg leuke kaarten opleveren!

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat voor dingen vind je zoontje leuk??? Hier zijn ze helemaal weg van babytv!!!

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wat heeft dat met een uitnodiging te maken? Volgens mij zit je in het verkeerde topic;)

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier ook 1 laten maken bij kaartje2go!:) Met een foto van Jayden erop.

10. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Heb in fotoshop zelf een kaartje gemaakt en die laten afdrukken bij een afdrukservice voor 5 eurocent per stuk Dit jaar een met bumba!

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou vind zelf uitnodigingen met foto's een beetje afgezaagd omdat dat eigenlijk standaard geworden is... Ik heb omdat mijn zoontjes baby tv erg leuk vinden een uitnodiging van babytv gemaakt haha Maar balou had ik een paar dagen geleden al gesproken omdat ik een soort gelijk topic had geopend en onze zoontjes op precies dezelfde dag geboren zijn haha

12. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    Ik heb zelf foto's gemaakt, en er 2 uitnodigingen van geknutseld.
    Heb er eentje uitgekozen.
    Ook al zijn foto's misschien niet origineel, wist niets leukers, en vond het zelf wel leuk zo!

Ps: ik haal de foto's later weer weg hoor!

13. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Holagirl: Wat mooi!!

Ik heb gisteren een bij Webprint gemaakt. Zal even kijken of ik hier een foto kan neerzetten.

14. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Als het goed is komen de kaarten vandaag al. Ik maak er dan ff een foto van en post hem dan hier.

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb iets soorgelijks. Elke maand een foto gemaakt op dezelfde bank met hetzelfde knuffelbeest. Die naast elkaar gezet, en dat was de uitnodiging :) overigens per email verstuurd.

16. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    hoi,

Ik heb het heel simpel en 'ouderwets' gedaan. Heb enkele kaarten in A6 formaat gekocht, paars in dit geval met bijpassende enveloppen. Ik heb onze tekst erop geschreven en er lekker veel confetti opgeplakt. Vond ze er zelf heel feestelijk uitzien.

17. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dit is hem dan!

18. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007