Baby 5 maanden slaapt nog niet door

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zilver25, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zilver25

Zilver25 Actief lid

18 dec 2011
    145
    0
    16
    Dankjewel! Wat fijn dat jullie jongste nu doorslaapt. Hoop ook voor je dat het zo blijft! Handig dat hij zelf zijn speen in zijn mond kan doen haha.

Idd ik voel me soms een zombie, overdag kan ik ook niet echt slapen want we hebben ook nog een peuter rondlopen die 9 van de 10 keer niet meer wil slapen tussen de middag.

2. Binkie81

Binkie81 Actief lid

14 jul 2014
    142
    1
    18
    Haarlem
    We zitten/zaten beetje in dezelfde situatie. Mijn oudste wil ook lang niet altijd meer tussen de middag slapen dus er is amper een moment om je batterijtje even op te laten. Ik ben daarom, ondanks dat ik zo moe was, meer voor mezelf gaan doen. Even er tussen uit met vriendinnen, al is het maar even naar de bios of een hapje eten. Daar kreeg en krijg ik zoveel energie van. Ik was het namelijk ook zo zat om steeds maar vroeg in bed te liggen en totaal geen sociaal leven meer te hebben....Met andere woorden, probeer een manier te vinden dat je ook goed voor jezelf blijft zorgen. Ik heb me daar ook schuldig over gevoeld maar uiteindelijk hebben mijn jongens een leukere mama daardoor en mijn vriend een leukere partner. Hou vol!!

3. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    Mijn dochter van 4 slaapt nog niet door...

Okee flauw;) maar 5 maanden is nog heel jong! Doorslapen is bij mijn kindjes niet de norm. Het is loeizwaar, absoluut, maar accepteren kost het minste energie. Sterkte!!

4. auroraa

auroraa Niet meer actief

Mijn oudste sliep pas na anderhalf jaar door en wordt nog steeds wel s wakker s nachts (hij is nu 2.5). Mn jongste is 8 maanden en wordt ook of meerder keren per nacht wakker en slaapt bij ons in bed, net als haar broer destijds. 6 uur slaap achter elkaar zou ik heeeel blij mee zijn ;) het is enorm vermoeiend en ik loop regelmatig op mn werk als een zombie rond maar enige wat werkt is accepteren. Het komt ooit goed. Succes!

Deel Deze Pagina