Wat voor soort winterjas is handig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Deedee91, Aug 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,637
    5,664
    113
    Straks in de winter zal ze in de kinderwagen zitten met een lekkere voetenzak. Wat voor jas is daarbij nog handig? Moet daar wel een jas bij of is een lekker gevoerd vest handig?

We hebben al een lekkere dikke plof jas zoals ik ze noem gekregen maar wil er wel wat bij. Zat zelf aan het volgende te denken:

DIRKJE BABYKLEDING Setje So Soft For Little Girls (off-white) | Dirkje babykleding

DIRKJE BABYKLEDING Setje So Soft Pretty (off-white) | Dirkje babykleding

DIRKJE BABYKLEDING Buitenvest Reach for the Sky | Dirkje babykleding

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb deze voor alle drie de meisjes.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,637
    5,664
    113
    En daar gaan ze straks mee de kinderwagen in,met voetenzak? Lijkt mij een lekker zachte stof. Ook niet te dik zo te zien.

Wel schattig als ze straks allemaal het zelfde gekleed gaan :)

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    Een borg vest :)

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,637
    5,664
    113
    Ken ik niet, ik ga even googlen.

Edit: gedaan, ken ik wel maar vind dat niet zo mooi eigenlijk :D Atans die ik zo snel op google zag. Z8 heeft ze bijvoorbeeld maar dat vind ik altijd zulke drukke kleren.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,542
    3,057
    113
    Maar net wat je smaak is :)
    Z8 heeft wel leuke borg vestjes

Maar dan een gewoon jasje, maar net wat je smaak is natuurlijk

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Is wel een warme winterjas maar niet mega dik. Hij is wel soepel in ieder geval. Daar zit ze inderdaad mee in de voetenzak.

Ik vind borgvesten vaak ook niet mooi. Had er eentje toen ze net geboren was, van z8. Maar vind ze ook niet warm genoeg.

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Ik zou de onderste van je rijtje nemen. Hier hadden hij op die leeftijd ook zo'n gewatteerd vest, was in de voetenzak vaak warm genoeg en anders legde ik nog een wiegdeken over m heen in de voetenzak zeg maar...

9. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Hier deed ze vaak haar voeten recht voor uit in de voetenzak, waardoor hij aan de bovenkant helemaal open stond (als je snapt wat ik bedoel;). Dus ik vond persoonlijk wel fijn om een gewone winterjas in de voetenzak te doen.

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou voor buitenvest Reach for the Sky gaan. Die eerste lijkt me onhandig (denk dat die voor over het hoofd te trekken is?) en de tweede met knopen ook niet ideaal (rits makkelijker). De derde lijkt me lichter en makkelijker om aan te trekken.

11. Gember

Gember Niet meer actief

Ik ben echt fan van jasjes van de Zara. Voor m'n dochter had ik in de wandelwagen met voetenzak op die leeftijd zoiets: - NIEUW-BABY MEISJE | 3 maanden - 4 jaar-KINDEREN | ZARA Nederland
    Alleen die van mij had een teddy voering.

Deze zijn ook fijn denk ik:
    Tricot jas met teddy - MANTELS-BABY MEISJE | 3 maanden - 4 jaar-KINDEREN | ZARA Nederland
    Jas met gezichtje op de capuchon - MANTELS-BABY MEISJE | 3 maanden - 4 jaar-KINDEREN | ZARA Nederland

Een gewatteerd jasje vond ik op die leeftijd nog heel oncomfortabel en te warm.
    Een borgvest met een katoenen laagje aan de buitenkant (zoals die van Dirkje, Reach for the Sky) vind ik in de winter net niet warm genoeg.
    Een soepel, wollen jasje met voering lijkt mij het fijnst.

12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,637
    5,664
    113
    bedankt allemaal!

Denk dat ik voor een jasje ga die jij hebt laten zien gember! super leuk en dat lijkt mij inderdaad ook prettiger dan een dikke voering jas.

maar koop hem nu nog niet moet er nog niet aan denken het te kopen met deze hitte haha.

13. Gember

Gember Niet meer actief

Hahaha groot gelijk! Leuk dat de tips goed in de smaak vallen. :) En houd in gedachten dat je meestal een maatje groter moet nemen bij Zara. M'n dochter droeg vanaf 5/6 maanden zo'n jasje in maat 80 van Zara. Ze was toen ca. 66/68 cm lang.

Share This Page