Baby 5 mnd; in slaap vallen een drama!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lilou, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Hier al 4 jaar niet 😂

2. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Wij hebben Ewan het droomschaap gekocht en sindsdien slaapt onze zoon veel beter. Overdag deed hij korte slaapjes en 's nachts werd hij steeds wakker. Nu gebruiken we overdag het schaapjes waardoor hij opeens 2 uur aaneen slaapt en daardoor ook 's nachts beter slaapt. Heerlijk!
    Wij hebben het schaap pas gekocht toen hij 8 maanden oud was. Had ik maar eerder van het beestje gehoord!

3. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Even denken... Ik heb zoontje van bijna 3 en een zoontje van 8 mnd.

Beide zeer fanatieke fans van inbakeren...
    Dus na t inbakeren als dat niet meer mag flink instoppen met handdoeken opgerold tussen matras en spijlen aan beide kanten..
    Verder ewan het schaap voor de oudste is topding.. Werkt als een malle!!
    Osteopaat zeker doen..

Onze jongste sliep ook onrustig. Schopte veel met z'n benen. Kon wel in slaap vallen maar werd super vaak wakker. Zo onrustig, scheten laten enzo. Had ok diarree, spuugde vaak, benauwd en eczeem. Nu ik t lees denk ik: duh had je eerder kunnen gokken: koemelkallergie.

Dus ik zou ff medisch uitsluiten bijv bij osteopaat. Idd een wervelde ofZo die niet goed zit... En als dat niet werkt kun je t huilen proberen.

Sorry warrig verhaal maar succes meid!!!
    Het is ZWAAR!!!!

4. Lilou

Lilou Actief lid

31 jan 2011
    207
    29
    28
    Evdal; wat rot dat het ook bij jullie nog zo moeizaam gaat! Hier gaat het nog niet veel beter hoor. Ook ik vind het ontzettend zwaar, vooral omdat we twéé moeilijke slapers hebben en ik inderdaad al zo lang niet meer fatsoenlijk heb kunnen slapen.

Hier valt de jongste momenteel vaak alleen maar bij mij in slaap. Oudste was precies zo en vriend heeft haar pas weer naar bed kunnen brengen toen het niet anders kon, na bevalling van jongste. Ik kan er bij jongste echter nog steeds niet precies de vinger op leggen. Ook in slaap voeden, wat bij oudste dan wél lukte, gaat vaak niet. Wat we ook doen, ze blijft zo onrustig. Maar haar gewoon alleen wegleggen in bedje is ook drama. Ik vind het zo sneu... Dit weekend mail ik met de osteopaat, hopelijk heeft die een plekje vrij om binnenkort eens naar haar te kijken en het 1 en ander uit te kunnen sluiten. Over 2 maanden moet vriend een hele week weg voor werk, dan komen de nachten volledig voor mijn rekening met beide meisjes. Ik hoop zo dat het tegen die tijd iets beter gaat want anders doe ik een week lang helemaal geen oog dicht!

Overigens: jongste valt wel heel graag in de draagdoek in slaap, met haar hoofdje tegen mijn borst en het liefst mijn hand op haar hoofd/oortje. Wellicht dat zo'n slaapknuffel toch iets voor haar is, ik dacht dat ze daar al te oud voor was eigenlijk. Hm, ga er eens even naar kijken...

Deel Deze Pagina