Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap! Ons zoontje wordt s'nachts wakker en krijgt dan nog een nachtvoeding, voorheen was dat geen probleem want daarna ging hij zonder mopperen weer slapen maar nu is hij klaarwakker.. Het is nu al bijna een week lang dat hij rond 3 uur s'nachts is uitgeslapen en mijn wallen hangen ondertussen op mn knieën. Is er iets wat we zouden kunnen proberen of is het helaas pindakaas en wachten?
Jeetje wat lastig. Wat doet hij dan als je hem wakker in bed laat liggen? Zou het kunnen dat hij te weinig binnen krijgt aan eten overdag of is dat het niet?
Als ik hem wakker in bed laat liggen dan gaat hij kletsen (prima) maar daarna huilen. Leg ik hem bij in bed na zijn fles dan gebeurt precies hetzelfde. Hij zit overdag op 4 flesjes + bijvoeding dus hij krijgt voldoende binnen. Wat ik zo vreemd vind is dat het pas sinds deze week is, voorheen sliep hij meteen verder.
Wij zijn dan al wel een tijd van de nachtvoedingen af maar ook onze knul van 5 maand is sinds kort weer s nachts wakker... En vaak ook... Ik schuif het op een fase en het waait vast vanzelf wel weer over...
En wat doe jij eraan dan? Ik weet niet hoe erg het bij jou is maar ik ben dus nu al 6 dagen lang om 03.00 uur s'nachts wakker, hij gaat pas tegen 8 uur weer slapen maar dan ben ik dus alweer bezig met mijn oudste.
Ik ga even fanatiek met hem spelen en donderjagen beneden... Dan rustig even knuffelen en nog even een extra slokje borstvoeding en meneer is weer lekker duf dus dan gaat hij zijn bedje weer in...
Mijn meisje is zelfde leeftijd als jouw kindje en die van mij heeft het ook.. ik ben kapoooooooot. Ik dacht ik ga haar later naar bed brengen, maar om 7 uur is ze zo kapot en niet gezellig meer dan moet ze wel gaan slapen. maar rond een uur of 5, soms eerder is ze klaar wakker nu. Terwijl ze voorheen rond die tijd gewoon weer in slaap viel tot half 8. zucht..
Ja voorheen was hij wakker tussen 5 en 6, dat is vroeg maar op zich wel een tijd dat je uit bed kan maar om 03.00 uur heb ik daar echt nog geen zin in. Zullen we maar hopen dat onze ukkies maar weer snel doorslapen?