Wist je dat een visje onder water..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shaddixxx, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zingt? Blub, blub, blub!

Degenen die het kennen, weten nu meteen wat ik bedoel en degenen die er nog nooit van gehoord hebben, denken dat ik niet helemaal spoor :D

Goed, ik ben dus op zoek naar de tekst van het tweede en derde couplet (wist je dat een visje onder water drinkt & wist je dat een visje onder water eet) van het liedje. Ik zing dit liedje graag met m'n meisje, maar we kennen alleen het eerste couplet. Van het eerste couplet heb ik de demo online kunnen vinden, maar de tweede en derde zijn nergens te vinden en om nou de hele dvd te kopen voor die paar woorden..

Iemand die het liedje vaker op tv heeft gehoord of die toevallig de dvd heeft en mij aan de tekst kan helpen? :D

2. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Dat nummer is toch geschreven door Jan Smit en ingezongen door zijn zusje?
    Kan ook niks vinden online of op YouTube.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Heb het boek beneden liggen, maar wordt morgen :p

Alhoewel.. Wil het nu ook wel weten ;)

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hopelijk leesbaar 😉

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      45
  5. Anne Godderij

20 sep 2013
    58
    0
    0
    Between jobs!
    Stein
    Ik weet niet of je gebruik maakt van itunes maar daar kun je cd volledig downloaden. Geloof ook dat je per nummer kunt downloaden. Of natuurlijk minder legaal downloaden via internet..😁

6. Ah, super, dankjewel! :D

Oh en Anne, ik zocht al naar de minder legale manier, maar ik kon écht niets vinden, haha!

Het is inderdaad ingezongen door Monique Smit, Celika. Niet echt iets waar ik met plezier naar luister, maar hij is wel heel leuk om zelf te zingen, haha!

Deel Deze Pagina