Onze zoon, van bijna 5 weken oud heeft allemaal kleine blaasjes op zijn vingers. de blaasjes zijn zo groot als de kop van een speld of zelfs nog iets kleiner, maar er zitten er op elke vinger wel een stuk of 5, vooral aan de zijkanten van zijn vingers. Herkent iemand dit???? Ben erg benieuwd..... Alvast bedankt!!!!!!
ja ik heb het zelf ook gehad.. was een reactie op warmte .. het jeukt ook en je vind er ook kleine droge velletjes in een soort van rondje? even met naturel creme op doen zodat het een beetje vet blijft en even naar de huisarts ermee.. ik kreegeen steroide creme ervoor en het was binnen een week weg.. ik zal ff googlen voor je om de naam ed te vinden
Blaasjes met vocht op handen : Huiduitslag: jeuk, eczeem, bultjes - 3 | AllergiePlein.nl tis een reactie op voetschimmel.. was bij mij wel met zwemmers exceem.. miss was dit wat je zocht? succes
Dank je wel voor jullie reacties! Ja, ik heb zelf ook wel eens blaasjes op mijn vingers gehad, maar ik vond het zo bijzonder dat hij met zijn 5 weekjes oud hier al last van had. Hij heeft nergens anders een schimmelinfectie, maar idd, misschien komt het wel van het warme weer de afgelopen dagen. Ik hou het even in de gaten, ik dacht dat het vandaag al wat minder was. Grappig hoe ontzettend druk je je kunt maken om die kleine, terwijl als hetzelfde bij jezelf zou ontdekken, je je nog niet misschien druk zou maken Nou hopen maar hopen dat hij niet heel erg gevoelig gaat worden voor eczeem ofzo..