Rare pukkeltjes die niet willen verdwijnen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anouk2005, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ruim 5 weken geleden werd onze dochter 's morgens wakker met 3 rode puntjes op haar onderarm.
    2 dagen later kreeg zij koorts en ook ontstoken ogen.
    De rode puntjes bleven en leken ook een soort van kleine blauwe plekjes te worden.
    Voor de ontstoken ogen kreeg ik een oogzalf omdat we met vakantie gingen.
    De oogjes zijn snel genezen.
    De koorts was ook weer snel verdwenen.
    1 week later op vakantie zag ik dat de rode plekjes begonnen te groeien.
    Ze werden roder met een soort deukje in het midden.Ook leek er een soort van blaasje op te komen.Echt heel vaag haha.
    Ik dacht aan hand voet en mondziekte in een milde vorm.
    Nu ruim 5 weken later zitten deze 3 pukkels er nog.
    Ze worden duidelijk kleiner en worden meer huidskleurig.Het lijkt een soort eeltachtig.
    Nu heeft ze toevallig ook sinds een week 4 grote muggenbulten op haar armen en daardoor werd mijn aandacht er weer naartoe getrokken.
    Ik maak me er geen zorgen over want ze is kerngezond maar ik herken het totaal niet van mijn andere 2 kinderen.
    Ik dacht ook nog aan waterwratjes maar ook dit herken ik niet helemaal als dusdanig.
    Ik lees hier heel veel over huiduitslag en pukkels en dacht nu toch ook om mijn vraag eens neer te zetten.
    Misschien iemand die het herkend.
    Ik vind het overdreven om hiervoor een afspraak bij de huisarts te maken omdat ze niet ziek is en het er ook niet alarmerend uitziet.

Gr Ingrid.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Niemand die het herkent?
    Dan wachten we het maar af totdat het over zal gaan.

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Nee, sorry. Ik herken het niet. Zou misschien toch even naar de HA gaan. Gewoon even voor de zekerheid. Misschien hebben de bultjes en de ontstoken ogen wel met elkaar te maken.

Succes verder.

Deel Deze Pagina