Ik vraag mij af wanneer jullie kindjes los gingen lopen als ze rond de 12 maanden begonnen met optrekken etc.. Hij kruipt nog niet, maar heb het idee dat hij dat overslaat. Want hij KAN wel kruipen.. Dus hoelang zat er tussen het optrekken en het lopen
Hier tijgeren met een maand of 6,5 Kruipen iets later, optrekken tot staan met 8 of 9 maanden, los lopen met 15 maanden
Optrekken tot staan: 11 maanden Los lopen twee a drie stapjes: 15 maanden Los lopen de kamer door: bijna 19 maanden
Optrekken deed hij met 8/9 maanden geloof ik, hij loopt nu zo'n 2 weken echt helemaal los (en eigenlijk meteen ook hele afstanden haha).
Tijgeren 6,5 maand Kruipen 7 maanden Optrekken tot staan 8,5 maand Langs tafel lopen 9 maand Eerste stapjes (10-20 los) 13 maanden Los lopen 14 maanden ca 5 maanden heeft er tussen gezeten van optrekken tot lopen.
Hier trok hij zich op rond 8 maanden en deed dan stapjes langs kasten en in de box. Pas los toen hij ne 11 maanden was. Kan dus wel even duren. Kruipen kon hij pas echt met 16 maanden ofzo, haha. Tijgerde liever
Onze zoon trok zich op met 8maanden en 3dagen en liep meteen ook lanys de meubels. Aan de hand lopen een dag voor zn eerste verjaardag en echt los mwt 15maanden. Maar dat was ook echt de dag dat hij niet meer gekropen heeft. Hij liep meteen hele stukken. Heeft ook nooit geprobeerd kleine stukjes over te steken of kleine stappen te zetten.
onze dochter kroop met 10 maanden, stond met 11 maanden en liep los met 15 maanden onze zoon tijgert met 11 maanden en begin nu langzaam te kruipen. hij is nu vandaag 1 jaar geworden
Hier kon hij zich met een maand of 10 a 11 zelf optrekken. Op zijn verjaardag zette hij zijn eerste stapjes en vanaf een maand of 13 begon hij los te lopen, binnen een maand erna nam ik hem mee naar buiten en hij kan nu (als hij zin heeft) al een best eind lopen.
Shoesme heeft voor de kruip/optrekfase de "babyproof" schoentjes. Deze kunnen het optrekken en de eerste stapjes bevorderen, door het anti-slip zooltje en het mini-voetbedje in de schoen. babyproof, babyschoenen, kinderschoenen Wellicht hebben ouders hier iets aan
Hier ging het vrij.vlot maar dat zegt niets natuurlijk. Met 6 maanden optrekken 2 weken later langslopen en met 9 maanden los lopen
Gaan zitten; 7,5 maand Optrekken tot staan; 7,5 maand (dezelfde dag nog) Langs meubels lopen; 8 maanden Loslopen 2 á 3 stapje; 11 maanden En verder is ze nog niet gekomen. Ik wacht met ongeduld en spanning af...(13 maanden is ze nu)