Nou meiden, hij heeft net bloed gespuugd, moeten dus zo naar de dokter! Kan nu wel zeggen; volg altijd je moeder gevoel! Tot nu toe heb ik het steeds goed gehad! Net was er een vriendin dat hij zo aan het huilen was en zei; het is gewoon aandacht, laat hem is huilen, ook snachts etc. Maar ik ken hem het beste en weet dat hij niet zomaar huilt. Net zelf ff flink gehuild! Om 15.50 bij dokter zijn... Zal het er allemaal mee te maken hebben, koorts, spuitluiers en dat al een maand...Pffff (koorts geen maand hoor) pffff..als ik wat weet horen jullie het
Jeetje! Nou idd altijd doen wat jezelf wilt. Mensen hebben altijd commentaar en je zal het nooit precies op hun manier doen qua beslissingen nemen in de opvoeding maar je weet als moeder het beste of het menes is of niet, goed dat je de huisarts gebelt hebt!
Hé bah zeg!! Heel goed dat je je gevoel hebt gevolgd!! Ik krijg er ook altijd jeuk van als andere mensen vertellen wat "beter" is voor je eigen kindje!! Wie kent het kind nou het beste?!? Ik probeer ook altijd mijn gevoel te volgen! En dat huilen om aandacht.....pfff!! Een klein kind kan toch nog niet vragen: mam mag ik nu even aandacht? Huilen is zijn/haar enige communicatie middel. Maar das een heel ander verhaal dat waar je topic over gaat. Heel veel succes bij de dokter!!!