hallo, Mijn dochtertje heeft vandaag flink een aantal keer overgegeven. Ze heeft nog wel wat dingen gegeten (paar stukjes appel, boterham en een paar hapjes beschuit, paar hapjes bouillon) ook heeft ze wat gedronken, maar ze weigerde best vaak om te drinken. En daarna heeft ze alles ook weer uitgespuugd. Omdat drinken toch echt belangrijk is bij overgeven heb ik haar zoveel mogelijk aangeboden, maar dat accepteerde ze niet altijd. Ik heb voor ze naar bed ging nog een klein beetje koemelk met water gemengd, zodat het niet te zwaar zou zijn en ze toch nog iets binnen kreeg qua vocht want die fles lustte ze wel. Maar ook deze gehele inhoud kwam er weer uit. Ze ligt nu te slapen, maar ik ben zo bang dat ze nu te weinig vocht binnen heeft. Ik vind haar te weinig hebben geplast vandaag, de dokter assistent die ik vanmiddag aan de telefoon had, had overlegt met de HA en heeft gezegd dat ik morgenvroeg even moet terug bellen hoe de nacht is gegaan. Moet ik nog iets van ORS halen voor de nacht of geef je dit alleen bij diarree? Wat moet ik haar geven als ze straks honger heeft, opvolgmelk heb ik niet meer in huis, maar ik kan altijd nog naar de winkel tot 22:00 of nachtapotheek.. Maar normaal krijgt ze gewone melk. Iemand tips of advies?