Ik zag vandaag dat ze bij de Hema ook luierdoekjes in de aanbieding hadden. Per doos met 12 pakjes a 63 stuks kosten ze 10,- Zelf ben ik fan van de Etos doekjes. Zijn nu niet in de aanbieding dus ik wilde misschien eens wat anders proberen. Kunnen ze tippen aan de Etos? Wat zijn jullie meningen?
Ow ja waarom. Roken niet extreem naar babypoeder. Net nat genoeg. En groot genoeg. Poetsen goed zeg maar
Ik ben ook fan van hema doekjes. Wel andere geprobeerd. Maar dit zijn de enigste die we nog gebruiken.
De doekjes op zich vond ik wel fijn, maar ik was altijd aan het klunzen omdat je er óf geen doekje uitgepulkt krijgt, óf er meteen 3 in je handen hebt. Om die reden ben ik uiteindelijk toch verder gaan zoeken.
Hier ook de etos. De hema doekjes zijn prima, alleen na een paar pakken ging de geur enorm tegenstaan.
Ik ook, gebruik al 2,5 hema doekjes! De goedkoopste, vaak in de aanbieding, en goede kwaliteit! Nat genoeg groot genoeg stinken niet.....
Al kom ik bij de hema dan neem ik altijd billendoekjes mee. Vind ze zo lekker ruiken maar heb ook die van de etos in huis.
Geen ervaring met de hema doekjes, maar de etos hier heeft de doekjes doorlopend in de aanbieding. Begreep dat meer individuele winkels dat hebben. Misschien bij jou in de buurt ook?
Wij hebben hema ook eens geprobeerd maar vonden het niks. We vonden ze dun en de geur was ook niet geweldig. Wij blijven toch fan van etos (of AH) en als er een aanbieding is sla ik een aantal dozen in. Zijn ze toch op dan koop ik een ander merk in de aanbieding tot etos weer in de aanbieding is .
Ik heb altijd hema doekjes dit vind ik de fijnste en koop ik altijd per doos van 10 pakken.. voor 12 euro soms voor 10 euro