Hoe ziet jullie speelplek eruit? Ik wil wat ideeën opdoen. We hebben gisteren de tapijt onder de salontafel vandaan gehaald zodat hij een grotere zachte plek heeft om te spelen. In de box heb ik bijna nooit plaats voor dylan, ik moet altijd altijd puzzelen. Als hij op de grond ligt dan ligt natuurlijk ook veel speelgoed erbij en als hij ouder is mag hij het hele huis gebruiken En nee in de box ligt niet al zijn speelgoed, dat zou veel te weinig zijn, arm kind haha. Nu is de box eens een keer netjes opgeruimd. Speciaal voor de foto.
Ik had een tweede Boxkleed en die legde ik gewoon in het midden van de kamer met wat speelgoed er omheen. Onze dochter was een snelle dus die kreeg het rollen en kruipen toen snel onder de knie. Ze hebben dan immers meer ruimte als in de box.
hier een box en verder deze hoek voor beide kids: Bekijk bijlage 340675 verder hebben wij een Ikea tv meubel staan, waar de onderste rij vakken gevuld is met bakken met speelgoed voor de kids. En onze grote meid heeft sindskort een echte grote speelgoedkast op dr kamer, omdat ze daar steeds vaker zit.