baby bloed in de ontlasting??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kiddie, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Schrok wel even zeg.. Kijk eigenlijk altijd even naar de poepjes, soort gewoonte. Nu zat er een klein veegje bloed in de pamper, leek ook een beetje door de poep te zitten.. Wat kan dit zijn?? Ze heeft verder niks 'roods' gegeten. Ik geef nog BV en ben ongesteld, kan het daar mee te maken hebben?

Morgen even HA bellen? Ze is verder als altijd, vrolijk, actief, alleen wilde niet echt slapen vanmiddag maar dat gebeurd soms wel eens meer.

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

Jan 23, 2008
    1,773
    0
    0
    belgie
    zou toch even naar de ha gaan, want dat zou eigenlijk niet mogen hoor.
    heeft ze nergens een wondje ? aan haar kontje of anus?
    check even goed.
    morgen gelijk bellen want dan ben je ook zeker meid!
    sterkte. goed in de gaten houden he nog verder vandaag!!!

3. tulip

tulip Niet meer actief

Bij zoiets zou ik toch ook de dokter bellen hoor.

4. kiddie

kiddie Niet meer actief

Nee nergens een wondje, goed gekeken.. Had ik liever gehad.. Ze heeft niet elke dag ontlasting, en perst soms hard. Daarom dacht ik ook aan een wondje ofzo. Maar dat zou dan van binnen moeten zitten. Sjit HA ook nog afwezig, moet ik naar een onbekende..

5. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    ik zou ook voor de zekerheid even bellen, maar het kan zeker door jou menstruatie komen. Ze krijgt toch wat hormonen binnen.

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoe was haar ontlasting dan? Was het niet hard?

7. kiddie

kiddie Niet meer actief

Nee redelijk normaal. Ook niet heel zacht maar zo is het altijd. Ehm... Niet echt een geheel maar lijken meerder kleine drolletjes aan elkaar geplakt. (Sorry..) Maar het valt niet uit elkaar.

Share This Page