Help! Mijn dochter wordt steeds eerder wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Iria, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iria

Iria Nieuw lid

13 jan 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Mijn dochter is 10,5 maand oud en altijd een goede slaper geweest. Slaapt altij van 6.45 tot 7 en soms zelfs tot half 8 8 uur maar opeens is ze nu om 6 uur of soms nog eerder klaar wakker en weet echt niet hoe Het komt.. Gaat ze te vroeg naar bed? Overdag wil ze alleen smiddags slapen van 12-2 maar sochtends is ze gewoon moe als ze zo vroeg wakker is dus leg ik haar toch nog even weg maar gaat niet van harte (huilen).

Iemand tips? Alle tips zijn welkom!

2. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Eens proberen haar te voeden als ze zo vroeg wakker is en direct terug in bed daarna? Rond die periode (iets eerder hier) hebben wij ook een weekje dit meegemaakt en dan gaf ik haar een flesje in het donker, waarna ik haar terug legde in bed. Ze sliep daarna nog anderhalf tot 2 uur verder en na een paar dagen werd ze vanzelf weer wat later wakker elke dag en zat ze weer in haar ritme terug.

3. Iria

Iria Nieuw lid

13 jan 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie ik ga het morgenochtend gewoon proberen misschien dat ze dan idd nog even verder slaapt en als ze dan wakker wordt gewoon een broodje geven 😄 thanks!

4. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook een dochter van 10mnd die dit doet, precies hetzelfde. Ik dacht aan een sprongetje (ze is 5 wk te vroeg geboren dus zou de 9mnd sprong kunnen zijn) maar misschien is het gewoon een fase, hoop dat het snel overgaat want ze is ook vaak Snachts wakker en wil dus overdag ook niet meer slapen. Zou bijna denken dat ze niet wilt liggen meer.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Te koud of juist te warm? Hier blijkt te koud een reden voor het eerder wakker worden!

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier zijn het tot nu toe altijd korte fases geweest. Ze slaapt normaalgesproken tot 7.30/8:00.
    Ik baalde ook als het dan opeens een stuk vroeger was, maar hier was dat gelukkig altijd maar tijdelijk.
    Bij jou denk ik aan de 11 maandensprong.
    Maar te koud zou ook een reden kunnen zijn..

7. MHV

MHV Actief lid

10 feb 2013
    435
    30
    28
    is een fase! ( als je alle andere factoren uitsluit)
    Gaat vanzelf weer over.
    Tot voor kort sliep mijn zoon tot 6.15 en nu weer tot 7.15

8. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier was het kou

Deel Deze Pagina