Zomerslaapzak met lange mouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Triangel, 10 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ik zoek zomerslaapzakken met lange mouwen voor mijn dreumessen. Ik heb de puckababy, die vind ik erg fijn, alleen het zomergedeelte is echt te dun, gebruik ik enkel in echt warme nachten. Ik wil dus een iets dikkere slaapzak, zeg maar qua dikte een hema zomerslaapzak. Ik heb ze daar ook ooit wel eens met mouwen gezien, maar ik vind die mouwen echt gruwelijk irritant, zo lang en slecht qua pasvorm bij mijn meiden. Dus, iemand tips?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb die vd hema. Mouwen zijn alleen vrij lang maar makkelijk om te slaan.

Heb ook eentje vd prenatal...maar idem dito qua mouwen. Daar zit alleen de bies vrij strak dus omvouwen gaat niet makkelijk.

3. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hier ook omgeslagen hema mouwtjes

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik heb een hema slaapzakje als reserve en een puckababy the bag.
    Die laatste is inderdaad heel dun (nu slaapt hij nog in het teddy gedeelte) maar met warmere dagen kan hij dan nog een pyjama eronder aan en dan iedere keer wat uittrekken naar mate het warmer wordt

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Gewoon hema, bevalt prima

6. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Hema of prenatal en wij moeten altijd de mouwen omslaan.

7. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ligt ze al wel in het zomergedeelte met mouwen van de puckababy. Daaronder een romper korte mouw en shirt lange mouw en ze slaapt prima!
    Ze heeft nog wel een dekentje over d'r waar ze ook prima onderblijft, dus dat bied misschien wat extra warmte. Vond de overgang ook vrij groot, maar ze slaapt dus prima.

8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ze slaapt hier in een romper korte mouw met het teddy deel van de puckababy. Als t warmer wordt dan doen we dr een broekje aan het en romper lange mouw met het zomerdeel.

Deel Deze Pagina