Ik zoek zomerslaapzakken met lange mouwen voor mijn dreumessen. Ik heb de puckababy, die vind ik erg fijn, alleen het zomergedeelte is echt te dun, gebruik ik enkel in echt warme nachten. Ik wil dus een iets dikkere slaapzak, zeg maar qua dikte een hema zomerslaapzak. Ik heb ze daar ook ooit wel eens met mouwen gezien, maar ik vind die mouwen echt gruwelijk irritant, zo lang en slecht qua pasvorm bij mijn meiden. Dus, iemand tips?
Ik heb die vd hema. Mouwen zijn alleen vrij lang maar makkelijk om te slaan. Heb ook eentje vd prenatal...maar idem dito qua mouwen. Daar zit alleen de bies vrij strak dus omvouwen gaat niet makkelijk.
Ik heb een hema slaapzakje als reserve en een puckababy the bag. Die laatste is inderdaad heel dun (nu slaapt hij nog in het teddy gedeelte) maar met warmere dagen kan hij dan nog een pyjama eronder aan en dan iedere keer wat uittrekken naar mate het warmer wordt
Hier ligt ze al wel in het zomergedeelte met mouwen van de puckababy. Daaronder een romper korte mouw en shirt lange mouw en ze slaapt prima! Ze heeft nog wel een dekentje over d'r waar ze ook prima onderblijft, dus dat bied misschien wat extra warmte. Vond de overgang ook vrij groot, maar ze slaapt dus prima.
Ze slaapt hier in een romper korte mouw met het teddy deel van de puckababy. Als t warmer wordt dan doen we dr een broekje aan het en romper lange mouw met het zomerdeel.