Hallo, Gisteren het nieuws gekregen dat mijn dochtertje van 14 maand een brilletje moet dragen. Heeft iemand hier ervaring mee ? groetjes
nee daar heb ik nog niet eerder van gehoord maar ik vraag me af hoe je er achter komt dat ze een bril moet?
Twee van mijn drie kinderen van 16 maanden hebben sinds ongeveer een maand een bril. Wat wil je weten?
Hier heeft mijn zoon vanaf zijn eerste verjaardag een bril op. Wat wil je erover weten? Hier om niet af te vallen hebben we een elastische koord aan de bril die achter lang het hoofd gaat. Nu kan hij hem zelf al afzetten maar zo blijft hij met spelen enzo goed opzitten. Wij hadden erg veel last van kijkende mensen die achter ons om commentaar geven, is ook wel raar een baby met een bril. Maar goed ik trek me er nu niks meer van aan Soms gaf ik wel commentaar terug als ze echt iets negatiefs over mijn zoon zeiden. Maar als jullie dat gaan krijgen, je went eraan. Je doet het beste voor je kindje, laat een ander maar kletsen.
ik denk dat ze bedoelt hoe je erachter komt dat slecht zicht mss een punt is bij je dreumes. mijn man en ik zijn allebei brildragend en mijn man heeft ook een behoorlijke sterkte. ik zou het dus voor mijn zoontje wel in de gaten willen houden, maar hoe kom je erachter dat je kindje niet prettig kan zien?
Niet, alleen als er een aanleiding voor is kom je erachter. Mijn zoontje ontwikkelde niet goed en keek nog scheel daarom is hij met 5 mnd bij de oogarts geweest de eerste keer. Sindsdien elke 3 mnd controle en metingen.