Hallo moeders Wat doen jullie met deze temperatuur het raam open of dicht ben erg aan t twijfelen. Ik weet dat t gezond is maar krijgen ze t dan niet te koud? Groetjes
Hangt van de temperatuur in het kamertje af. 's Nachts momenteel dicht. Overdag dus afhankelijk van de temperatuur. En de wind niet te vergeten. Moet wel zeggen dat er vrij zware gordijnen hangen (verduisterend) dus de wind waait er niet meteen doorheen. Raam zit aan de oostkant dus straks in de winter vermoedelijk veel dicht! Tussen de slaapjes door zoveel mogelijk open overigens.
Bij mijn dochter altijd open of op een kiertje. Alleen met oostenwind dicht omdat de wind dan recht op haar raam staat. Mijn dochter heeft het erg snel warm. Bij mijn zoontje raam 's nachts dicht, en overdag ook als hij ligt te slapen (tussen de slaapjes staat zijn raam open)
Ik heb hem net maar dicht gedaan. Vond t erg koud op z'n kamertje. Overdag is die wel open. Dank jullie wel voor de reacties
tot nu toe permanent open. kamer is s nachts op deze manier nog steeds rond 17 graden. s ochtends heeft ze koude handjes maar vee is ze lekker warm, ze slaapt ook goed door.
Overdag open (hij slaapt daar overdag niet), 's nachts op een kiertje. Hij slaapt bij ons op de kamer, dus vind ik wel zo fris.
Dicht, ik vind het veel te koud. Maar het licht erg aan je kindje, je huis en of je dubbel glas hebt denk ik.
Wekelijks zet ik alles tegen elkaar open boven. Dagelijks alleen ons slaapkamerraam. (maar alle deuren boven zijn wel open als we niet slapen) Schuif staat dag en nacht open. Hier al verwarming op haar kamer aangehad. Maar wel een echt koukleum.
Hier dicht, overdag als hij op de opvang is de hele dag open, en als we thuis zijn op de moment dat hij in de woonkamer is ook open. Wonen in een flat 3e verdieping en de wind staat veel recht op het raam vandaar ook dicht. Wel altijd het rooster wat nog bovenin t raam zit open.
Jongste slaapt bij ons op de kamer en ik bekijk het gewoon per moment....overdag altijd open en tot van de week ook altijd snachts open. Hij ligt lekker ingepakt. Gezond frisse lucht. Zolang het niet tocht of trekt, of vriest moet dat toch kunnen?
Zelfs als het vriest staat bij mijn dochter haar raam nog een stukje open. Pas als het bij haar gaat tochten of trekt ivm de wind die draait gaat het raam dicht.