Wow schrok me het apezuur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Biccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Kleintje ligt lekker in de box en ik zit er meestal naast bij de comp dan. Ik bedacht me dat ik nog iets uit de vriezer moest halen, dus voor ik het vergeet, dat even doen.
    Nou is dit allemaal open plan dus ik kan hem gewoon zien, maar ik duik met mijn hoofd de vriezer in en ik hoor me toch een gil, mijn hemel. Zo hoog en zo hard en duidelijk paniek, dus ik ren naar hem toe, had meneer geprobeerd zich om te draaien, maar 1 beentje stak tussen de spijlen door dus dat hield hem tegen/zat vast. Helemaal in paniek natuurlijk!

Niks aan de hand eigenlijk, maar mensen mensen die gil, ik dacht dat ik ter plekke er in bleef joh!

En ik denk dat de rest van het flat nou denkt dat ik hem mishandel ofzo :);)

Leuk hoor, thuisblijfmama. Dan zie en hoor je alle leuke dingen als eerste. Maar ook de minder leuke! Schrok me het apezuur :) Mijn arme arme moederhart!

Jullie ook van die momenten dat je hart even stopte, maar er eigenlijk niks aan de hand was? :cool:

(Denk dat het nu tijd is om van die stoffen boxranden aan te schaffen :cool:)

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ach gos :D
    Laatst had ik mijn zoon op de arm, en ik zei iets tegen mijn man, slaakt zoon ineens een oorverdovende gil, het ging door merg en been. Sloeg nergens op maar ik schrok zó erg, dacht meteen OH GOD er is iets ernstigs. Was het gewoon een vreugdekreet ;) man, ik had er gelijk twintig grijze haren bij en moest hem even weggeven om zelf te gaan zitten haha

3. misa

misa Niet meer actief

Aah gossy, arme biccy en pickle...! (ik moet stiekem wel lachen.. :))
    Ik heb het vast ook eens gehad, maar ik kan me zo niet meer bedenken waardoor het kwam.

Stoffen boxranden hebben wij nooit gehad trouwens.

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wacht maar.. tot ie gaat optrekken/staan :p

5. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah gosh wat zielig.
    wij hebben een harde eiken vloer en ze tijgerde al snel alle kanten op. ze ging ook al vrij snel zelf zitten en dat kon ze dan ook. maar 1 keer ging ze zitten en zag ik haar zo achterover vallen. Ik zag het gewoon gebeuren maar was te laat. keihard op haar achterhoofd, wat een bonk zeg :$ gelukkig niks aan overgehouden, maar wat was ik geschrokken! is gelukkig ook de enige keer geweest :)

6. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Loll zal es kijken of ik het allemaal nog onthouden heb van Lucas.

-omrollen op de buik en niet terug kunnen
    -beentje of voetje tussen de boxspijlen met omrollen,rechttrekken,optrekken enz.
    -beentje tussen bedspijlen (voortaan slaapzak aan)

Met als klapper vandaag: valt voorover op zijn neus op de tegels buiten in de tuin en schaaft ook nog even door.
    (hij wilde lopen maar knikkerde vooruit plat op zijn gezicht en vergat zijn armen te gebruiken om de val te brken)
    Dikke bloedende kras op zijn neus van boven naar neusgat toe.

BEdacht me al....straks vallen van de bank, trap, gat in hoofd, tand stuk bij vallen, fietsen.Maar ja...zo zijn wij ook opgegroeid

7. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    en dat soort dingen worden alleen maar erger, onze klauter kabouter klimt overal op.

vorige week schrok ik me nog dood, ik was op zolder wat spullen uitzoeken en mijn man was beneden en ik ging er vanuit dat hij op dochter lette ;) stom zoiets mag je nooit ongevraagd van een man verwachten ;) maar goed ik hoor haar ineens wel heel dichtbij, zat ze al met haar hoofd door het gat heen, en dit is dan een fliso vouw trap dus mega stijl... nou pff gaat mijn moederhart ook ff op en neer hoor.

8. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    oooh erg is dat he:$
    hier het allerergste schrikmomentje toen was levi nog maar 4 weekjes,en hij sliep overdag in de box omdat ik een keizersnede had gehad,en niet steeds de trap op kon zo vaak.
    mijn vriend was ook net thuis.
    en ging kijken bij hem,levi sliep zoooooo diep en haalde heel opervlakkig adem.
    mijn vriend dacht dat hij niet meer ademde,hij pakt hem op ,maar levi bleef slapen!!
    geen kik kwam uit hem,beetje gewiebel aan levi hij bleef slapen!!!
    ik kijken ja hij ademt niet meer!
    dikke vette paniek! in storte gewoon in,ik gilde heel hard,en toen werd levi langzaam wakker......echt van huh wat gebeurt hier nu dan;)
    huilen huilen van schrik met z,n 2en,en levi niks aan hand.

9. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Spriet, haha daar moest ik toch een beetje om lachen, zie het zo voor me! Maar wow, kan me voorstellen dat je een lichtelijke hartverzakking dan hebt hoor!

@Diaan okay das wel heftig!

Hier zat ie' gewoon met zijn beentje door de spijlen en tja, dan draai je niet zo makkelijk he, wat een gil man, voel hem bekant nog in mijn maag, dacht echt dat er iets vreselijks gebeurde haha

Deel Deze Pagina