Als jullie het willen zeker doen. Hier schelen de eerste twee 14 maanden. 3 & 4 schelen precies een jaar +8 dagen (daarvoor nog een mk dus had sneller gekund) Tussen 4 & 5 1,5jaar. Bij nr 3 extreem misselijk bij de rest niet. Ik vind het nu wel heel zwaar. Grote zware dreumes een peuterpuber en een puber. En oja 16 weken zwanger.
Mee eens! Hoe vroeger hoe beter. Kan toch geen kwaad? Ikzelf zat in groep 1 en deed de grote boodschap nog niet op de wc Nou dan maar beter vroeg beginnen met leren..
Hier nu 23 weken zwanger van de 4e. Onze jongste is nu bijna een jaar. . ik was net zwanger toen hij 6 mnd was.. Maar, ik vind het wel zwaar. ik had bij mn zoontje hg, nu weer helaas (gelukkig wel minder erg). Daarbij heb ik nu al zware bekken instabiliteit en zoontje is continu ziek (oor ontstekingen) Daardoor kan ik overdag niet bij slapen, snachts slaap ik slecht en zl tillen word steeds lastiger en pijnlijker.
Pff respect voor jou. Vijf kinderen zo dicht op elkaar en ook nog zwanger! Ik neem aan dat je niet werkt?
Ik heb de eerste maanden ook heel erg naar een 2e verlangt. Volgens mij zijn dat de hormonen want ik moet erg eigenlijk echt nog niet aan denken. Nu wordt het wel minder met dat verlangen. Sowieso heb ik lichamelijk nu wel wat klachten (nasleep van einde zwangerschap, bevalling en kraamtijd) en is het gewoon beter om even te wachten. Zelf lijkt me ongeveer 3 à 3,5 jaar ertussen het fijnste. De oudste kan zichzelf dan redelijk redden, zichzelf wat vermaken en je kan het een en ander een beetje uitleggen. Ik wil hoe dan ook eerst genieten van deze kleine meid want het eerste jaar is zo bijzonder en ze groeien zo snel. Lijkt me zonde dat ik daar een deel van moet missen omdat ik niet lekker ben van een zwangerschap.
Hihi nee niet dicht op elkaar. Twee ladingen. Ze zijn 10, 9 , 2,1 & nog niet geboren. De oudste pubert. Grappig gezegd ik werk wel maar krijg er alleen in Liefde voor betaald.
Ik had een zware zwangerschap en bevalling en ik ben daar nog steeds niet van hersteld. De eerste maanden moest ik echt niet aan een tweede te denken, maar onze dochter is zo leuk en makkelijk dat ik wel al snel een tweede zou willen. Maar ik denk dat het slimmer is om te wachten en eerst hele. maal te herstellen, anders hebben mijn kinderen straks een invalide moeder.
Toen onze dochter 6 maanden was, wilden wij ook voor een tweede gaan. Uiteindelijk werd ik zwanger toen zij een jaar was. Ze schelen nu 1 jaar en 9 maanden. Ik moet zeggen dat het mij allemaal zo tegenviel! Hele zware zwangerschap met bi en toen de kleine geboren was vond ik het zo druk. Onze eerste was een hele makkelijke baby die goed sliep dronk etc, maar onze zoon sliep amper en huilde heel veel. Ik heb er veel moeite mee gehad, nu word het gelukkig makkelijker
Hmm, hier kriebelt het ook al en dat terwijl de kleine pas bijna 3 maanden is. Nu was mijn eerste zwangerschap heel makkelijk (geen klachten) en bevalling ging super goed (4,5 uur). Misschien scheelt dat? Ik durf het alleen nog niet aan ML te vertellen, ik denk dat hij zich rot zal schrikken als ik nu alweer voor een tweede wil gaan haha Hoe reageren/reageerden jullie partners?
Ik had een super easy zwangerschap en mijn bevalling was ook een eitje (echt waar ik zou er nog zo 15 doen) maar de impact van zo'n kleintje ! Nou heeft S ook de eerste 14 weken voornamelijk gehuild, krampen, reflux dus dat speelt denk ik mee. Nu komen we pas in wat rustiger vaarwater (nou ja nu nog doorslapen ) dus ik denk dat ik daarom ook nog niet klapper. Maar ik hoor het namelijk heel vaak. Meeste mensen die ik ken zeggen ook ja als hij of zij één wordt gaan we voor nummer 2. Terwijl ik denk oh nee eerder als hij 2 wordt Maar wie weet dat het nog veranderd natuurlijk! TS als je het wilt gewoon doen toch?
hihi ook lekker vlot dus.. mijn zwangerschap was geen pretje 20 weken heel erg misselijk geweest en 2 x in het ziekenhuis gelegen. bevalling 8 uurtjes.. vond ik geen ramp. Maar op 1 of andere manier, vergeet je het ook allemaal weer zo snel zodra het kindje is geboren. manlief moest even aan het idee wennen, maar wil het nu ook wel graag
iedereen is weer anders en ervaart dingen ook weer anders.. Jesse is een makkelijke baby en huilt nooit en als hij huilt heeft hij honger of een vieze broek ik kan me goed voorstellen dat als je een huilbaby hebt, een beetje rustig aan wilt doen! fijn dat het nu beter gaat! Jesse heeft ook een periode niet doorgeslapen, rond de 3/4 maanden ik denk dat het kwam door het overstappen van borst/fles voeding. sinds 2 maanden slaap hij weer van 22.00 tot ongeveer 7.30/08.00
Hier ook een super easy zwangerschap en bevalling gehad. Maar na de geboorte.. Huilen, huilen, huilen.. En vooral niet willen slapen. Gelukkig werd het huilen steeds minder na 3 maanden (alleen slapen is soms nog een issue) Dus toen ik er na 3,5 maand achter kwam weer zwanger te zijn moest ik even slikken, maar het heeft zo moeten zijn.. Maar nu ik eindelijk volledig kan genieten van onze dochter, verheug ik me ook enorm op de nieuwe kleine frummel! (Hopelijk is deze baby wat makkelijker, en zo niet.. Dan heb ik nu tenminste wel wat ervaring ) TS: wat anderen ook zeggen: als het voor jou goed voelt, vooral ervoor gaan!
Gisteren toch voorzichtig even gevraagd wat hij vond van een tweede. Hij vond het nu (na 3 mnd) nog wat snel, beter als de eerste 6 mnd is weer gaan proberen. Dus we zitten gelukkig aardig op een lijn
Wij proberen sinds de tweeling er is meteen weer zwanger te worden. Nu in de derde cyclus maar spontaan zwanger worden is een heel kleine kans. Over 2 maanden starten we weer met ivf. De meeste mensen vinden ons vast getikt maar so what?
Tjee, ik kan me er echt niks bij voorstellen. Zeker het eerste half jaar vond ik echt aanpotrn. Al dat gehuil, gedoe met voeding, weer aan het werk waar je weer opnieuw je plek moest vinden. Nee. Niet echt tof. pas na ren jaar dacht ik: kan wel weer. Straks zit er tweeenhalf jaar tussen. Kan de oudste zichElf een beetje vermaken. Lopen. Zindelijk worden. goed praten.
Het lijkt mij hartstikke leuk als er zijn klein leeftijdsverschil is. Helaas hebben wij de woonsituatie niet om aan een 2e te beginnen. 1 kind is hier al moeilijk. Als jij en je vriend/man het graag willen en het lukt om snel weer zwanger te worden, zou ik je niet tegen laten houden.
Hier dochtertje bijna 2 maanden en besloten om te kijken wat er gebeurt, met andere woorden geen ac. Hoop wel dat het uit zichzelf gebeurt aangezien ik pcos heb
Mijn zoontje is nu 6 weken oud en het kriebelt alweer. Verstandelijk weet ik dat het beter is om nog even te wachten maar mijn hart zegt kom maar op