Okee even iets raars, Mijn dochtertje huilt niet als ze heeft gepoept of geplast! Ze blijft rustig liggen lachen en spelen en slapen enz. met natte en vieze billen. Ik dacht dat baby's altijd gingen huilen om te laten weten dat ze verschoond moeten worden. Ruik maar regelmatig even aan de luier. Ik ben een echte luiersniffelaar, haha!
Hier ook niet echt eentje die huilt als haar luier vies is. Ik verschoon hem gewoon standaard voor de fles en tussendoor controleer ik wel altijd even door te sniffen hahaha
Was het maar waar, dat ze zo snel al zouden aangeven als de luier vies is....nee hoor, dat doen echt niet alle baby's. Dat resulteerde bij mijn oudste dochter nog wel eens in onverwachte grepen in doorgelekte poepluiers tot aan haar nekje, brrr....kan niet wachten tot onze jongste die volle luiers produceert
hier nog steeds niet . Behalve nu ze flink aan de diarree is geweest en dus snachts ook poepte. Maar ik denk dat ze dan meer huilde vanwege de pijn van haar darmpjes dan omdat haar luier vol zit. Of omdat de poep haar billetjes pijn deed, dat kan ook. Maar ik zie haar hier heel regelmatig haar luier vol doen en dan gaat ze lekker verder zitten spelen als ze klaar is .
Mijn zoontje heeft ook nooit gehuild als gevolg van een volle luier. Het hoeft lang niet altijd. Het zijn gewoon viezeriken
Hiero huilt mijn zoontje van 2,5 ook vaak niet als de pamper vol is,dat is heel normaal hoor. Het is niet zo dat je een vies kind hebt ofzo hoor,dat zou wat zijn!
Ons meisje huilt dan ook niet hoor! Als zit ze tot haar nek onder dan hoor je haar echt niet huilen, integendeel, madam moet dan nog harder lachen, vooral als wij het dan doorkrijgen en haar weer onder de douche moeten zetten. Rare meid
jamie huilt ook niet hoor. tis dat ik hem zie poepen (loopt hij helemaal rood aan best grappig om te zien) als hij dan ziet dat wij zitten te kijekn zit hij beetje te lachen, als meneer klaar is gaat hij gewoon verder met spelen njah, natuurlijk doe ik hem wel meteen een andere luier aan.
Nope, hier ook een die echt niet huilt van een beetje (of een boel) plas of poep in z'n luier. Al zat het over z'n hele rug dan gaf hij nog geen kik (heerlijk, bv-poep). Maar je kon en kunt het heel goed aan hem zien als hij poept, zo'n grappig bekkie trekt hij daarbij. Nu trekt hij zich meestal even terug om dat te doen, maar met dat vaste eten ruik je het meteen als er wat in z'n luier zit. En nu zegt hij ook vaak: Poep! vooral als hij op een volle luier gaat zitten. Dus hij weet wel dat er iets zit, maar daar hoeft hij echt niet van te huilen. Lekker blijven sniffen dus aan die luiers!
nou hier een echte meid... als ze heeft gepoept dan gaat ze heel erg klagelijk huilen.... alsof ze vies is van zichzelf.... heb er vaak stiekem om moeten lachen... en supermakkelijk want je herkent het al voordat je haar ruikt gr Jose
onze jongen vind het wel lekker warm tussen zijn billen en zegt of doet niets, ja sinds heel kort zegt ie potje als ie het al gedaan heeft maar onze meid is er vies van en wil niet in een vieze luier liggen ze trekt haar benen op en kijkt zurig haha echt een diva!