Onze dochter is al weken niet zichzelf. Van een oorontsteking hobbelde we door naar een gekneusde pols, en ze blijft maar huilen. Vandaag greep ze constant naar dr buikje. Als ik m'n hand erop legde en gaf ook maar enigszins mee dan huilde ze echt van de pijn. En net, tijdens het verschonen voelde ik een harde knobbel boven dr navel. Niet zichtbaar, wel duidelijk voelbaar. Ze had vandaag trouwens dr laatste dag anti biotica (bijwerking ??) Iemand enig idee wat die knobbel kan zijn? morgen sowieso ha maar even bellen voor de derde keer deze week...
Misschien een navelbreukje? Heb er geen verstand van, maar dat kwam als eerste bij me op. Wat zielig voor je meisje! Beterschap!
Ik denk ook een navelbreukje of een bovenbuikbreukje. Google er maar eens op. Wat je voelt is dus waarschijnlijk een beetje darminhoud die naar buiten stulpt. Zolang je dit (als ze niet hoest of perst) gewoon weer terug naar binnen kunt duwen is er niks aan de hand. Als je het niet vertrouwt zou ik even langs de huisarts gaan morgen. Succes!
Wat naar! Het zit jullie zo te lezen niet mee. Goed dat je naar de dokter hebt gebeld. Sterkte en beterschap voor je kleine meisje.