Baby 6,5 mnd en niet kunnen staan?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door bhdrcm, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

5 nov 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

İk had hier al eerder een vraag gesteld over 1 van mijn tweeling dat ze niet vanzelf in slaap viel, dat gaat gelukkig nu goed.
    Nu kom ik met de vraag dat ze niet recht op haar voetjes staat, ze is nu 6,5 maand mijn andere meisje kan al met steun staan en staat rechtop.
    Maar mijn andere meisje staat op haar tenen en ze buigt gelijk haar knieen. İk weet dat babys verschillen en ze niet met elkaar moet vergelijken maar maak me er toch zorgen om vooral omdat mijn nichtje van 5 jaar niet kan lopen, die met 6,5 maanden is geboren.
    Moet ik me hier zorgen om maken en ermee naar de kinderarts gaan of moet ik nog even afwachten?
    Ze was met 6 mnden controle 65 cm lang en woog 7600 gr
    Mijn andere meisje is wat groter en molliger 69cm lang en 9200gr.

Ze zijn met 36+2 geboren dmv een keizersnee.

Graag zie ik uw antwoord terug.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ik vind met 6 maanden staan erg vroeg hoor, en als ze dat dan nog niet goed kunnen is heel normaal. Het ene kind is ook wat sneller dan de andere. Forceer zeker niets, en laat haar zelf het tempo bepalen. Als je ongerust bent, is het goed om er mee naar de huisarts te gaan. Die kan je doorsturen, of gerust stellen.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina