Fisher Price little people huis, leuk cadeau?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamabram, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Is het huis van Fisher Price een leuk cadeau voor haar eerste verjaardag?

We hebben al zo ontzettend veel speelgoed maar deze nog niet.

Ik zou even een plaatje bijvoegen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      18
  2. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik had hem ook gekocht voor dr eewte verjaardag, maar. Uteindelijk niet gedaan omdat ik denk dat het nog niet leuk is! Wel de boerderij (30euro bij toysxl, je hebt ook nog een kleintje ene en grotere) gegeven, maar dat is meer omdat daar beestjes bij zitten en ik denk dat dat leuker is als het huis....

3. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    Bij ons heeft ze hem met ongeveer 10 maanden gehad. Ze speelt wel met de poppetjes en ze kan alle knopjes vinden waar muziek uit komt, waar ze dan op danst. Ik denk wel dat het inderdaad nog leuker wordt als ze iets ouder is, maar kan al prima

4. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hier een groot succes!! Ik heb hem gekocht via mp omdat ik niet wist of mijn dochter er mee zou gaan spelen. Uiteindelijk een berg poppetjes erbij gekocht want het is een hit!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier heeft mijn oudste veel gedaan met LP. Nu nog steeds trouwens! Inmiddels hebben we de dierentuin (met bijna alle mogelijke beestjes), ponytrailer, paardenstal, boerderij en tractor en het geluiden huis (oude versie). Reuze leuk spul :).
    Dochter speelde er trouwens met 8 mnd al mee. Toen ze kon zitten vond ze de dierentuin meteen helemaal leuk.

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Dochter heeft al een aantal poppetjes, die zijn een succes.

Van opa en oma krijgt zij de geluiden boerderij met haar eerste verjaardag.

7. Mamabram

Ah top!!!

Bedankt voor de reacties!

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    wij hebben de boerderij! is hier groot succes! hij weet alle geluidjes te vinden en stopt de diertjes achter de hekjes!
    en de diertjes passen in een was bolletje, kan ie leuk mee schudden:D je kunt maar ergens blij mee zijn he haha

9. Mamabram

Alleen maar positieve reacties! Wat leuk!

10. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Mijn dochter heeft hem ook (een andere versie), en vond het eerst wel leuk, daarna heel lang niet eigenlijk.
    Inmiddels staat hij apart maar als ik hem pak speelt ze er weer mee.

Dus hij is wel leuk hoor! En je hebt er ook lang wat aan :)

11. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113

Hier een negatieve ;).
    Mijn kinderen vonden er allebei echt niks aan, duplo vinden/vonden ze wel leuk. Niet alle kinderen houden van LP, dus zou er niet heel veel van kopen als je het nog niet weet!

12. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Mijn kinderen hebben er nooit veel mee gedaan. Nu hebben we een winkeltje en een garage maar ook daar wordt niet veel mee gedaan helaas.

13. Mamabram

Haha ok, ik heb hem inmiddels besteld. Zal het wel even aankijken, anders staat hij zo op marktplaats.

14. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem voor Sinterklaas gekregen en hier is het een grote hit! Zelfs de duplo poppetjes gaan in bad en naar bed. :D

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Mijn dochter heeft het gekke geluiden huis dat is de paarse versie, iets anders als de roze! maar ze vindt het ook heel leuk en weet de geluidjes allemaal te vinden!

Deel Deze Pagina