Hoi dames, Mijn meissie is nu 6.5 weekies oud, en ze heeft sinds vorige week allemaal van die rooie uitslag op dr wangetje en buikje. ze heeft er geen last van want ze krabt niet en ze is niet uit dr nopjes ofzo. ze is gewoon allert en doet gewoon zoals altijd! Weten jullie wat dit kan zijn? Warmte bulten ofzo? ook heeft ze acne maar dat begint al wat weg te trekken! Liefs, Sandy & Maury
sorry het lukt me niet om nu een foto te maken de kamer is te donker (ook als t gordijn open is). maar het zijn van die rooie puntjes lijkt met op een puistje die nog niet met dat wit spul zichbaar is(ma het zijn geen puisten) en als het warm is is het wel wat roder. en als ik het met iets kouds schoonmaak (haar hoofdje en nekje) dan word het ook wel minder!
hoi, onze kleine spruit heeft er ook wel last van, maar alleen echt op dagen als t heel warm is, n dag later of 2 zijn ze altijd wel weg.. mij hebben ze gezegd warmtebultjes, ik hou t ook goed in de gaten maar t kan geen kwaad.. ze komen en ze gaan weer! Gr kim
Onze zoon heeft datook gehad. En met warm weer werden het er meer. We merkten ook dat als hij sliep ze een sutk minder waren. Sinds we ze zijn gaan insmeren is het een stuk minder, de huid voelt al een stuk beter aan. Hij heeft er naar mijn idee ook nooit last van gehad.
Dat klopt precies bij de leeftijd hoor geen zorgen om maken. Bijna alle baby's hebben dat rond de 6 week. trekt vanzelf weer weg je hoeft er ook niets op te smeren! Komt helemaal goed
Is normaal, gaat vanzelf weer weg maar kan best even duren. Niet te veel smeren, alleen evt beetje zacht houden als het droog is/ wordt.
Hier is het idd al een stuk minder, maar voelt droog/grof aan, vandaar dat ik het een beetje vettig houdt. Ik denk dat het niet meer lang duurt voordat het helemaal weg is.