Dag medemama's, Ons mopje kruipt en tijgert als de beste de laatste tijd. Hij draagt nu sokjes of leren slofjes. Maar nu het beter weer wordt, komt hij steeds meer buiten. Bovendien gaan we binnenkort op vakantie. Dan vind ik het niet zo handig om sokjes/slofjes te gebruiken op nat gras of een ruwe ondergrond. Hebben jullie tips wat ik hem dan kan aantrekken? Iets wat tegen water kan, zodat hij niet meteen met natte voetjes rondloopt? Liefst wel met soepele zool. Als het warm genoeg is en de ondergrond het toelaat, zal hij uiteraard zoveel mogelijk op blote voetjes rondkruipen. Bedankt!
Ga beter naar kinderschoenen winkel voor advies. Ik denk dat je iets van babyschoentjes kan doen: shoesme, agata ruiz de la prada, bunnies. Naturino facotto maar dat weet ik niet zeker op foto lijkt zool wat stugger is echt meer loop schoenen. Kies iets met klittenband, laag, flexibele zool, zeker 100 % leer, open of dicht maar in elk gevaal dichte neus. Open schoenen zijn makkelijker aandoen. En kies iets met stevige hak (harde) voor steun. Maar in winkel kunnen ze beter je advieseren aangezien hij nog niet loopt zal ik kopen vlak voor vakantie of nu maar dan moet hij wel al langs lopen en wel erg goed anders kan je alleen schade aanbrengen. Lees nu pas dat hij alleen kruipt dan zal ik het zeker alleen bij sokken houden ook buiten. Hij gaat toch niet op straat kruipen enkel zand/gras. Hier dochter loopt al maar op speeltuin doe ik gewoon schoenen uit gras of zand maakt niet uit.
Bedankt voor je reactie piccolina. Hij kruipt inderdaad alleen nog maar en wil dus liever geen echte schoenen kopen. Is het dan bij sokjes niet vervelend dat ze nat worden telkens? Hij kruipt overigens wel over de stoep en over ons terras, dus beetje slijtvast mag. Liefste zou ik een soort sandaal kopen, maar dan helemaal soepel. Van materiaal dat tegen water kan...