Hallo allemaal! Ik wilde niet meer zwanger worden omdat ik al veel kindjes heb en dat heel veel werk is, maar we zijn toch in ..deels angstige..maar toch blijde verwachting van ons 6e kindje! Ik had al vermoedens door kleine dingetjes maar test bleef negatief tot 1 dag voor nod De dag erna testte ik sochtends na 2e x plassen licht positief,maar het was goed genoeg te zien en echt roze, binnen de tijd Heb mn vent een kaart geschreven waar op stond gefeliciteerd papa met je 5e baby groetjes van en dan al onze namen( 1e is niet van ons samen) wel het oudste kindjes naam op de kaart erbij.. ik trok snel mn jongste zoontje een ikke grote broer shirtje aan en toen hij binnenkwam liet ik hem de kaart geven Hij las hem maakte m samen open met mn zoontje.. ogen wijd open erna nee meen je niet Maar erna feliciteerden we elkaar..en na een korte ja wat gaan we hieraam doen dan begonnen we maar een beetje te bedenken hoe of wat met de ruimte het geld en alles Ik wil zo graag, dat na sowieso 2 stress zwangerchappen, we deze sowieso laatste zwangerschap leuk maken.. fotoshoots.. handafdrukjes..gezelligheid ..babyshower( nooit gehad) en de kinderen mee naar de echo Ik heb ooit abortus gedaan dit doe ik nooit meer dus dit is gewoon de enige optie voor mij. Hierna wordt hij geopereerd. Mijn kwaaltjes; iets meer trek in eten( ik at superweinig) Soms wat misselijk of duizelig ( maar mn bloeddruk was dus ook 90 50) Ongigevoel in mn buik en steken in mn bekken..voorheen bekken klachten gehad dus dat is minder Zicht is slechter Moet meer plassen en ben winderig haha En 1.5 kilo aangekomen maar dat is vast van vocht en eten van vorige week was nogal slecht Verder gelukkig nergens last van maar he ik ben net 4 ..max 4.5 week zwanger dus dat komt mss later Gefeliciteerd aan alle andere mede zwangeren!
Wauw, wat een rijkdom zo'n groot gezin! Gefeliciteerd, en dat deze laatste zwangerschap maar extra mooi en bijzonder mag worden. Geniet ervan!
Dankjewel! Ja ik ben gezegend met 5 gezonde kindjes, en ik ga zeker zorgen dat iederen dit actief gaat meemaken en positief beleeft
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!Met geld en ruimte komt t goed als je hart maar groot is.Veel geluk toegewenst! Wij krijgen ons 5de kindje.
Bedankt allemaal! Het komt wel goed, en alles wat zwaar is gaat ook weer voorbij we kijken er gek genoeg meer naar uit als alle voorgaande keren, en ik hoop dit keer echt te genieten samen met de kids
Diddeltje ik lees net bij jou! Wauw echt gaaf dat je zwanger bent nu je hebt een hele reis afgelegd! Gefeliciteerd!!
@moederkloek gefeliciteerd met je zwangerschap. Het gaat vast allemaal goed komen. Ik ben ook zwanger van ons zesde kindje.